Employer Branding i rozrywka idą w parze

4 cze 2018 Rynek pracownika i wymagający coraz większych nakładów finansowych oraz kreatywności proces rekrutacji powoduje, że rośnie znaczenie działań employer branding. Dla świadomych pracodawców ważną rolę zyskuje realizacja strategii opartej na kształtowaniu pozytywnego doświadczenia pracowników, czyli employee experience. Działy HR odczuwają tę presję i szukają oryginalnych...

PKB na piątkę z dużym plusem, spowolnienie będzie łagodne.

4 cze 2018 GUS podwyższył swoje wstępne szacunki, z których wynikało, że polska gospodarka rozwijała się pierwszym kwartale w tempie 5,1 proc. Okazało się, że PKB wzrósł o 5,2 proc., a więc wyraźnie mocniej niż się wcześniej spodziewano. W kolejnych kwartałach tak wysokiej dynamiki raczej już się nie uda utrzymać, ale poważniejsze osłabienie nam nie grozi.

Czynniki z niskim GWP | Cool

4 cze 2018 Zaostrzone przepisy Unii Europejskiej dotyczące limitów GWP dla czynników F-gazowych wymuszają poszukiwania nowych rozwiązań m.in. w chłodnictwie.

LITIO 2.0 – Nowa nakładka do projektowania blach dla GstarCAD

4 cze 2018 Miło mam poinformować o pojawieniu się nowej nakładki branżowej dla programu GstarCAD. LITIO 2.0 to nakładka dla inżynierów mechaników, która przelicza i rysuje płaskie rozwinięcia blaszanych elementów m.in. przejścia typu „prostokąt-koło”, cylindry, stożki, przekroje rur, połączenia, rozwidlenia, kolanka, itd.

Pożary składowisk

1 cze 2018 W ostatnim czasie nasiliła się liczba pożarów odpadów. Ministerstwo Środowiska dostrzega wagę problemu i przygotowało propozycje rozwiązań, aby takie sytuacje nie powtarzały się w przyszłości. Dotyczą one m.in. wzmocnienia mechanizmów kontroli składowisk.

FUJITSU „Made in Japan”. Wielki finał Programu Partnerskiego „Poznaj Klimat”

30 maj 2018 W dniach 6-12 maja br. firma KLIMA-THERM zaprosiła grupę Dystrybutorów - laureatów zeszłorocznej edycji Programu Partnerskiego FUJITSU „Poznaj Klimat” – na wspólną wyprawę do Japonii. Głównym punktem programu była wizyta w fabryce i zarazem centrum badawczo-rozwojowym koncernu FUJITSU w mieście Kawasaki. Wyjazd stanowił ponadto doskonałą okazję do odkrywania uroków Kraju...

Otworowe wymienniki ciepła

30 maj 2018 W dniu 22 maja 2018 r., w siedzibie Państwowego Instytutu Geologicznego - Państwowego Instytutu Badawczego, w gmachu Muzeum Geologicznego odbyło się seminarium informacyjne pn.: „Otworowe wymienniki ciepła (OWC) – stan obecny, bariery i kierunki rozwoju technologii w Polsce i UE”. Seminarium zorganizowane zostało w ramach projektu GeoPLASMA-CE finansowanego przez Program Interreg ...

Pokolenie Z kupuje, czyli najważniejszy kontakt z marką.

30 maj 2018 Zwykła reklama to za mało, aby zainteresować ofertą najmłodszych konsumentów. Najważniejsze jest prowadzenie z nimi stałego dialogu i budowanie wiarygodnego przekazu. W komunikacji do tej grupy zdecydowanie lepiej sprawdzą się influencerzy niż celebryci. Marki muszą być też aktywne i wychodzić do przedstawicieli pokolenia Z z produktem, nie czekając aż sami go znajdą. Dobrze...