Tydzień z Mikołajem w WIENKRA

3 gru Spotkaj Mikołaja w WIENKRA. Kup wybrane modele klimatyzatorów pokojowych, multi i komercyjnych, a otrzymasz kartę paliwową BP SuperCard

Afriso Blue Week

26 lis Wszędzie głośno o Black Friday, ale AFRISO zamienia BLACK na BLUE i wydłuża promocję aż o cały tydzień!!

Promocje
Słowo promocja pojawiło się w języku polskim już pod koniec XVIII wieku. W tamtym czasie termin ten definiowano jako: posuwanie się naprzód, awansowanie, popieranie kogoś lub wstawianie się za kimś. Dopiero po 40 latach słowo promocja nabrało nowego znaczenia w postaci wzmożonej działalności reklamowej związanej z wprowadzeniem nowych towarów na rynek oraz sprzedaży produktów po celowo zaniżonej cenie w celu pozyskania Klientów. W ten właśnie sposób termin promocja na stałe zagościł w dziedzinie marketingu. Pojęcie promocja ( wpływ z języka ang. promotion) kojarzone jest z marketingiem w Polsce od lat 90.

Promocje wentylacja | Promocje klimatyzacja | Promocje ogrzewnictwo | Promocje chłodnictwo

Dział promocji HVAC to miejsce, w którym dowiesz się o aktualnych promocjach w branży wentylacji, klimatyzacji, ogrzewnictwa i chłodnictwa. Zarówno producenci jak i dystrybutorzy HVAC dbają w ten sposób o sprawną komunikację dotyczącą ich oferty produktowej czy usługowej oraz budują pozytywną relację ze swoimi Klientami. Promocje dla instalatorów klimatyzacji i wentylacji cieszą się bardzo dużą popularnością. Dział sklepy HVAC to miejsce, w którym można obejrzeć konkretne modele urządzeń HVAC takich jak:

Klimatyzatory          Rekuperatory       Pompy ciepła        Wentylatory          Narzędzia dla instalatorów        Grzejniki          Kurtyny powietrzne          Nagrzewnice        Systemy VRF        Wentylacja decentralna        Aromatyzacja wentylacji        Kanały i kształtki  Klapy i zawory przeciwpożarowe        Kominki        Uzdatniacze powietrza        Nawiewniki i anemostaty        Podstawy dachowe

Jakie są najpopularniejsze formy promocji HVAC?

Dostawcy urządzeń HVAC dokładają starań aby zachęcić Klientów do kupna towarów i usług. Najczęściej spotykane formy to: kupony rabatowe, promocje ilościowe typu "2 w cenie 1", nagrody, losy, konkursy, upominki. Najważniejszym celem promocji jest wywołanie u konsumentów poczucia wyjątkowości okazji, co z założenia ma przyspieszyć efekt sprzedażowy. Bardzo ważne są również ramy czasowe promocji. Zobaczcie przykładowe promocje promocje proponowane przez znane firmy HVAC (poniższe promocje mogą być już nieaktualne i stanowią tylko przykłady):

Promocja klimatyzatorów  LG          Promocja Elektronika S.A.        Promocja Wienkra             Promocja Danfoss

Promocja Forvent                                    Promocja Wienkra                         Promocja VTS                       Promocja  ALFACO

Promocja AlpicAir                                   Promocja AUX                                  Promocja Iglotech              Promocja GREE

Promocja Lindab                                      Promocja   AFRISO                        Promocja Dantherm          Promocja Ventia

Promocja Fuji Electric                           Promocja SCROL                            Promocja Daikin                  Promocja Rotenso

Promocja Galmet                                    Promocja Hisense                           Promocja CHIGO                Promocja THERMOSILESIA

Narzędzia promocji w Internecie
Bardzo dynamiczny rozwój internetu sprawia, że firmy coraz częściej korzystają właśnie z tych rozwiązań. Do dyspozycji mamy strony firmowe www, reklamy typu display (tekstowe, graficzne, wideo) w serwisach internetowych, promocje w wyszukiwarkach, mailingi, newslettery, e-PR, social media. Internet pozwala na pełną mierzalność skuteczności kampanii dlatego e-marketing z roku na rok nabiera coraz większego rozpędu. 

 

 

 

gift