PKB na piątkę z dużym plusem, spowolnienie będzie łagodne.

4 cze 2018 GUS podwyższył swoje wstępne szacunki, z których wynikało, że polska gospodarka rozwijała się pierwszym kwartale w tempie 5,1 proc. Okazało się, że PKB wzrósł o 5,2 proc., a więc wyraźnie mocniej niż się wcześniej spodziewano. W kolejnych kwartałach tak wysokiej dynamiki raczej już się nie uda utrzymać, ale poważniejsze osłabienie nam nie grozi.

Czynniki z niskim GWP | Cool

4 cze 2018 Zaostrzone przepisy Unii Europejskiej dotyczące limitów GWP dla czynników F-gazowych wymuszają poszukiwania nowych rozwiązań m.in. w chłodnictwie.

LITIO 2.0 – Nowa nakładka do projektowania blach dla GstarCAD

4 cze 2018 Miło mam poinformować o pojawieniu się nowej nakładki branżowej dla programu GstarCAD. LITIO 2.0 to nakładka dla inżynierów mechaników, która przelicza i rysuje płaskie rozwinięcia blaszanych elementów m.in. przejścia typu „prostokąt-koło”, cylindry, stożki, przekroje rur, połączenia, rozwidlenia, kolanka, itd.

Pożary składowisk

1 cze 2018 W ostatnim czasie nasiliła się liczba pożarów odpadów. Ministerstwo Środowiska dostrzega wagę problemu i przygotowało propozycje rozwiązań, aby takie sytuacje nie powtarzały się w przyszłości. Dotyczą one m.in. wzmocnienia mechanizmów kontroli składowisk.

FUJITSU „Made in Japan”. Wielki finał Programu Partnerskiego „Poznaj Klimat”

30 maj 2018 W dniach 6-12 maja br. firma KLIMA-THERM zaprosiła grupę Dystrybutorów - laureatów zeszłorocznej edycji Programu Partnerskiego FUJITSU „Poznaj Klimat” – na wspólną wyprawę do Japonii. Głównym punktem programu była wizyta w fabryce i zarazem centrum badawczo-rozwojowym koncernu FUJITSU w mieście Kawasaki. Wyjazd stanowił ponadto doskonałą okazję do odkrywania uroków Kraju...

Otworowe wymienniki ciepła

30 maj 2018 W dniu 22 maja 2018 r., w siedzibie Państwowego Instytutu Geologicznego - Państwowego Instytutu Badawczego, w gmachu Muzeum Geologicznego odbyło się seminarium informacyjne pn.: „Otworowe wymienniki ciepła (OWC) – stan obecny, bariery i kierunki rozwoju technologii w Polsce i UE”. Seminarium zorganizowane zostało w ramach projektu GeoPLASMA-CE finansowanego przez Program Interreg ...

Pokolenie Z kupuje, czyli najważniejszy kontakt z marką.

30 maj 2018 Zwykła reklama to za mało, aby zainteresować ofertą najmłodszych konsumentów. Najważniejsze jest prowadzenie z nimi stałego dialogu i budowanie wiarygodnego przekazu. W komunikacji do tej grupy zdecydowanie lepiej sprawdzą się influencerzy niż celebryci. Marki muszą być też aktywne i wychodzić do przedstawicieli pokolenia Z z produktem, nie czekając aż sami go znajdą. Dobrze...

Uniwersalny jak „szwajcarski scyzoryk” - Fusion 360

29 maj 2018 Tytułowy scyzoryk większości z nas kojarzy się jako synonim narzędzia, które jest poręczne, ma sobie poradzić w każdej sytuacji i jest zawsze pod ręką. Prawdopodobnie, podobna idea przyświecała programistom firmy Autodesk przy tworzeniu Fusion 360