Polecane promocje HVAC
Promocje
Odbierz voucher za zakupy HEIKO – skorzystaj z promocji tylko w e-sklepie Iglotech!
19 sie Hurtownia klimatyzacyjna Iglotech przygotowała dla firm instalacyjnych specjalną promocję marki HEIKO, dostępną wyłącznie w e-sklepie Iglotech. To doskonała okazja, aby zyskać jeszcze więcej na codziennych zakupach – za osiągnięcie określonych progów zakupowych można otrzymać voucher o wartości nawet do 900 zł do wykorzystania na kolejne zamówienia.Do 1400 zł netto oszczędności z KONSI Oppira i Oppira STYLE – złap okazję!
30 lip Instalatorze! To najlepszy moment, aby zwiększyć swoje zyski!Nawet 500 zł za zakup urządzeń LG serii MULTI
17 lip Promocja LG serii MULTI - zgarnij nawet 500 zł w bonach!Dodajemy bony Pluxee do zakupu pomp ciepła LG
17 lip Zgarnij 1500 zł dofinansowania za zakup pomp ciepła Monoblok marki LG!Kupuj systemy MULTI Split i zgarnij hamak gratis!
17 lip Do urządzeń Hisense MULTI Split dodajemy hamak w prezencie!Promocja Smart Duet
24 czeLato z Hisense jest cool!
20 maj Kupuj urządzenia Hisense serii RAC, LCAC i MULTI i odbierz kostkarkę do lodu!Kup 10 klimatyzatorów Hisense i wygraj telewizor!
17 kwi Kupuj Hisense podczas Dni Otwartych w Schiessl Polska i wygrywaj TV!Kupuj systemy MULTI Split i zgarnij polar gratis!
3 mar Do urządzeń Hisense MULTI Split dodajemy bluzę polarową w prezencie!Promocje
Słowo promocja pojawiło się w języku polskim już pod koniec XVIII wieku. W tamtym czasie termin ten definiowano jako: posuwanie się naprzód, awansowanie, popieranie kogoś lub wstawianie się za kimś. Dopiero po 40 latach słowo promocja nabrało nowego znaczenia w postaci wzmożonej działalności reklamowej związanej z wprowadzeniem nowych towarów na rynek oraz sprzedaży produktów po celowo zaniżonej cenie w celu pozyskania Klientów. W ten właśnie sposób termin promocja na stałe zagościł w dziedzinie marketingu. Pojęcie promocja ( wpływ z języka ang. promotion) kojarzone jest z marketingiem w Polsce od lat 90.
Promocje wentylacja | Promocje klimatyzacja | Promocje ogrzewnictwo | Promocje chłodnictwo
Dział promocji HVAC to miejsce, w którym dowiesz się o aktualnych promocjach w branży wentylacji, klimatyzacji, ogrzewnictwa i chłodnictwa. Zarówno producenci jak i dystrybutorzy HVAC dbają w ten sposób o sprawną komunikację dotyczącą ich oferty produktowej czy usługowej oraz budują pozytywną relację ze swoimi Klientami. Promocje dla instalatorów klimatyzacji i wentylacji cieszą się bardzo dużą popularnością. Dział sklepy HVAC to miejsce, w którym można obejrzeć konkretne modele urządzeń HVAC takich jak:
Klimatyzatory Rekuperatory Pompy ciepła Wentylatory Narzędzia dla instalatorów Grzejniki Kurtyny powietrzne Nagrzewnice Systemy VRF Wentylacja decentralna Aromatyzacja wentylacji Kanały i kształtki Klapy i zawory przeciwpożarowe Kominki Uzdatniacze powietrza Nawiewniki i anemostaty Podstawy dachowe
Jakie są najpopularniejsze formy promocji HVAC?
Dostawcy urządzeń HVAC dokładają starań aby zachęcić Klientów do kupna towarów i usług. Najczęściej spotykane formy to: kupony rabatowe, promocje ilościowe typu "2 w cenie 1", nagrody, losy, konkursy, upominki. Najważniejszym celem promocji jest wywołanie u konsumentów poczucia wyjątkowości okazji, co z założenia ma przyspieszyć efekt sprzedażowy. Bardzo ważne są również ramy czasowe promocji. Zobaczcie przykładowe promocje promocje proponowane przez znane firmy HVAC (poniższe promocje mogą być już nieaktualne i stanowią tylko przykłady):
Promocja klimatyzatorów LG Promocja Elektronika S.A. Promocja Wienkra Promocja Danfoss
Promocja Forvent Promocja Wienkra Promocja VTS Promocja ALFACO
Promocja AlpicAir Promocja AUX Promocja Iglotech Promocja GREE
Promocja Lindab Promocja AFRISO Promocja Dantherm Promocja Ventia
Promocja Fuji Electric Promocja SCROL Promocja Daikin Promocja Rotenso
Promocja Galmet Promocja Hisense Promocja CHIGO Promocja THERMOSILESIA
Narzędzia promocji w Internecie
Bardzo dynamiczny rozwój internetu sprawia, że firmy coraz częściej korzystają właśnie z tych rozwiązań. Do dyspozycji mamy strony firmowe www, reklamy typu display (tekstowe, graficzne, wideo) w serwisach internetowych, promocje w wyszukiwarkach, mailingi, newslettery, e-PR, social media. Internet pozwala na pełną mierzalność skuteczności kampanii dlatego e-marketing z roku na rok nabiera coraz większego rozpędu.