Usługi Technical Maintenance dla klienta sieciowego | Caverion
fot. Caverion
Caverion i OKQ8 Scandinavia zawarły niedawno umowę dotyczącą technicznego utrzymania wszystkich systemów technicznych na 202 obsadzonych stacjach benzynowych i160 bez załóg, a także w 90 innego rodzaju nieruchomościach.
Stara umowa między Caverion Szwecja i OKQ8 na obsługę techniczną wygasła w lutym br. Nowa umowa kładzie większy nacisk na optymalizację energetyczną i dalszy rozwój.
“Jesteśmy bardzo zadowoleni, że możemy kontynuować i rozwijać współpracę z OKQ8. Jak we wszystkich umowach kluczem do sukcesu jest nasz kompetentny zespół. Zrobili więcej niż oczekiwał klient, aby zapewnić wysoką jakość usług dla niego. Jesteśmy przekonani, że ten poziom zaangażowania zachowamy podczas wykonywania nowej umowy ", mówi Klas Tocklin, dyrektor generalny Caverion Szwecja.
Swoją opinią w imieniu klienta podzielił się Rasmus Billborn, kierownik działu inżynierii w OKQ8 Scandinavia.”Cieszymy się, że podpisaliśmy nową umowę serwisową z Caverion w zakresie utrzymania technicznego naszych budynków. Umowa została podpisana po przeprowadzeniu dużego przetargu, podczas którego wszystkie strony były bardzo zaangażowane. Jesteśmy przekonani, że nowa umowa zapewni wyższy poziom usług oraz bardziej opłacalne i długoterminowe utrzymanie nieruchomości z naciskiem na efektywność energetyczną, co dobrze wpisuje się w nasze cele dotyczące zrównoważonego rozwoju”.
OKQ8 Scandinavia należy do segmentu klientów Real Estate Users firmy Caverion. Przeczytaj więcej na temat usług dla tego segmentu.
Więcej informacji udzielają:
Klas Pamp, Head of National Accounts, Caverion Szwecja, tel. +46 722 35 80 80, klas.pamp@caverion.com
Erika Björnesparr, Head of Marketing and Communications, Caverion Szwecja, tel. +46 73 050 92 85, erika.a.bjornesparr@caverion.com