Wiadomości 8 kwi 2020
WIENKRA

W obliczu aktualnej sytuacji epidemiologicznej w naszym kraju należy postępować zgodnie z zasadami, które zapewnią pełne bezpieczeństwo podczas prac instalatorskich oraz serwisowych. Pamiętajcie, że nie musicie rezygnować ze świadczenia Waszych usług z powodu koronawirusa. Wystarczy zachować najważniejsze zasady bezpieczeństwa oraz kierować się zdrowym rozsądkiem.

5 prostych zasad bezpiecznej instalacji oraz prac serwisowych

 #1 Telefon & Internet 
 Omów wszystkie szczegóły z Klientem przez telefon lub wykorzystaj kanały komunikacji online.

  • zapewnij Klienta, że instalacja klimatyzacji oraz prace serwisowe są bezpieczne z zachowaniem odpowiednich zasad
  • przeprowadź szczegółowy wywiad z Klientem dotyczący jego oczekiwań
  • poproś Klienta o niezbędne informacje (opcjonalnie zdjęcia i rysunki techniczne domu, czy mieszkania)
  • przygotuj materiały dla Klienta – katalogi i ulotki online  
  • przygotuj swoje rekomendacje dla Klienta – zaproponuj co najmniej 2 modele klimatyzatorów 
    W związku z aktualną sytuacją zaproponuj Klientowi  klimatyzatory, które oprócz podstawowych funkcji chłodzenia i grzania,  wyposażone są  w funkcje związane z eliminacją wirusów, bakterii i grzybów oraz np. funkcje wspomagające walkę z alergią oraz smogiem.
  • przygotuj szczegółową wycenę i poproś o przelew elektroniczny (unikamy gotówki)
  • zaplanuj instalację w terminie, w którym w domu przebywa najmniejsza możliwa liczba osób.

 #2 Odzież ochronna
Na instalację zabierz ze sobą : maskę, rękawiczki jednorazowe, płyn do dezynfekcji oraz opcjonalnie strój ochronny.

 #3 Minimalny kontakt z Klientem
Uścisk dłoni czy "żółwik"? Epidemiolodzy udowodnili, że tradycyjne powitanie przenosi 10 razy więcej drobnoustrojów. Dlatego zamieńmy uścisk dłoni na serdeczny uśmiech. 

#4 Bezpieczny odstęp od 1,5 do 2 m 
Zachowanie bezpiecznego odstępu jest kluczowe w celu uniknięcia zarażenia się koronawirusem, czy innymi chorobami przenoszonymi drogą kropelkową.

#5 Podczas instalacji zminimalizuj liczbę osób przebywających w pomieszczeniu
Unikamy przebywania z Klientami tym samym pomieszczeniu, możemy wykorzystać telefon w celu rozwiązania wątpliwości.

 

Twoje zdrowie i bezpieczeństwo jest naszym priorytetem!
Zadbaj o swoje bezpieczeństwo podczas prac instalatorskich oraz serwisowych.

 

Załączniki: