CAREL rozbudowuje nową fabrykę w Stanach Zjednoczonych
fot. CAREL
Powiększenie powierzchni o 40 000 stóp kwadratowych głównej siedziby Grupy w Ameryce Północnej w Manheim w Pensylwanii, pomoże zwiększyć obecność Carela na rynkach USA, Kanady i Meksyku oraz wesprze przyszły rozwój Grupy.
Fabryka została założona w Manheim w 2001 roku i dołącza do biura Mexico City i pięciu biur sprzedaży w obu Amerykach: Atlanta, Lancaster, Milwaukee, Los Angeles i Monterrey, które zatrudniają łącznie około 55 osób.
Podwojenie zakładu produkcyjnego i centrali Grupy w Ameryce Północnej przyniesie znaczną poprawę poziomu usług świadczonych na rynku oraz czasu realizacji zamówień, zwiększając liczbę pracowników w Manheim do około 70, z których większość jest zaangażowana w działalność operacyjną, logistyka, HR, finanse, jakość, badania i rozwój oraz marketing, łańcuch dostaw i obsługa klienta.
Oddział nadal będzie również mocno angażować się w szkolenia: oprócz oferowania usług zdalnej instalacji i monitorowania, Carel USA organizuje szkolenia z zakresu rozwoju aplikacji SW i SW na rynku klimatyzacji i chłodnictwa.
Podczas ceremonii przecięcia wstęgi obecni byli Aliyah Stanger, dyrektor regionalny w południowo-wschodniej części Departamentu Rozwoju Społeczności i Gospodarki, Aaron Schwartz, prezes Izby Handlowej w Manheim, Ryan Aumentar i Mindy Fee, odpowiednio senator i przedstawiciel w 36 i 37 okręgach Pensylwanii .
Oprócz przemówień władz lokalnych wśród publiczności 115 pracowników Carel USA oraz wybranej grupy dostawców i klientów przemówili również Martino Manfrin, CEO CAREL USA i Pietro Rossato, dyrektor operacyjny CAREL Group.
„Jesteśmy niezmiernie szczęśliwi, a jednocześnie dumni, że możemy dzisiaj zainaugurować rozbudowę naszej centrali w Ameryce Północnej”, skomentował Pietro Rossato, dyrektor operacyjny Carel Group i regionalny dyrektor generalny Martino Manfrin, Carel North America. „Ta inwestycja jest zgodna z tym, co zdefiniowaliśmy jako filary naszego rozwoju przemysłowego: bliskość fabryk do rynku, z oczywistymi korzyściami w zakresie usług, obniżeniem kapitału obrotowego i optymalizacją łańcucha dostaw, ciągłością działania dzięki technologii odtwarzania procesów między różnymi zakładami oraz digitalizacja.
Dzięki dodatkowej przestrzeni dostępnej w nowym zakładzie będziemy mogli rozszerzyć asortyment produktów „made in USA”; na przykład cała gama programowalnych sterowników, jeden z flagowych produktów naszej oferty, będzie również w pełni produkowana w Stanach Zjednoczonych. Rozbudowa witryny w Manheim stanowi ważny krok w naszych międzynarodowych planach rozwoju, ogłoszonych w zeszłym roku na giełdzie papierów wartościowych, wspierając rozwój naszej działalności w Ameryce Północnej ”.