ROCKWOOL wyłonił Wykonawcę ROCKu
fot. ROCKWOOL
W tym roku po raz pierwszy wykonawcy walczyli o zaszczytny tytuł Wykonawcy ROCKu. O zwycięstwie decydowała m. in. liczba zgłoszonych realizacji z wełną skalną ROCKWOOL.
Kto miał szanse na zwycięstwo? Wykonawcy, którzy w 2018 roku zgłosili minimum 4 realizacje na wełnie skalnej ROCKWOOL i pomyślnie przeszli telefoniczne badanie tajemniczego klienta. Ponadto ważna była aktywność w grze ROCK MASTER – pretendent do wygranej musiał uzyskać minimum 10. poziom w grze, a im wyższy, tym więcej punktów otrzymywał.
W końcowej klasyfikacji to właśnie punkty za liczbę zgłoszonych realizacji i zdobyty poziom w grze zadecydowały o tym, który wykonawca otrzymał tytuł Wykonawcy ROCKu.
Ogłoszenie wyników odbyło się podczas dwudniowego spotkania w Zielonej Górze. W wydarzeniu brało udział kilkudziesięciu Certyfikowanych Wykonawców ocieplających domy jednorodzinne wełną skalną ROCKWOOL. Łukasz Glapa, dyrektor marketingu w ROCKWOOL CEE, ogłosił nazwiska zwycięzców w akcji Wykonawca ROCKu podczas oficjalnej gali.
– Bez profesjonalnego wykonawcy nie ma nowoczesnego budownictwa. Dlatego też bardzo zależy nam, by nasi specjaliści otrzymywali od nas pełne wsparcie na każdym etapie ich pracy. Gwarantujemy im darmowe szkolenia, a także pakiety z przydatnym sprzętem, który ułatwia im codzienne wykonywanie obowiązków. Staramy się wychodzić naprzeciw ich potrzebom, ponieważ dobry wykonawca to synonim wiedzy i zaangażowania. A tacy są właśnie nasi wykonawcy. Mam nadzieję, że dzięki działaniom, które podejmujemy, czują się odpowiednio doceniani i wiedzą, jak bardzo ich cenimy i szanujemy za profesjonalizm w codziennej pracy – mówi Łukasz Glapa.
Najlepszym wręczono nagrody. Dla zwycięzcy voucher na wsparcie marketingowe realizowane przez ROCKWOOL o wartości 5000 zł, dla pozostałych 30 pakietów nagród rzeczowych: zestawów Bosch Professional GSR 10,8-2-Li i Radio GLM 10,8 V-Li.
– Gala wręczenia nagród była bardzo dobrze zorganizowana. To świetnie, że podczas takich wydarzeń mamy okazję poznać szefów firmy, na której produktach pracujemy – stwierdza Janusz Matuszczyk Certyfikowany Wykonawca ROCKWOOL z Wałcza. – Dla mnie niezwykle atrakcyjna była też możliwość poznania osób zaangażowanych w tworzenie gry ROCK MASTER – dodaje.
W pierwszej edycji akcji Wykonawca ROCKu bezkonkurencyjny okazał się Marcin Brzeski z firmy MM Domy.
– W całej firmie bardzo cieszymy się z wygranej! To owoc naszej wspólnej pracy – mówił o sukcesie zwycięzca. – Nagrodę wręczono nam na spotkaniu w Zielonej Górze, gdzie mogłem wymienić się doświadczeniami z innymi wykonawcami, porozmawiać z fachowcami z ROCKWOOL i zobaczyć mecz koszykarski z loży VIP. Bardzo dobrze pracuje się nam na materiałach z wełny skalnej ROCKWOOL, dlatego liczymy, że w kolejnej edycji powtórzymy sukces i zgłosimy najwięcej realizacji – dodaje.
Wykonawcy przez cały pobyt w Zielonej Górze mieli do dyspozycji specjalny autokar drużyny koszykarskiej – Stelmet Enea BC Zielona Góra. To pojazd, który jeszcze niedawno woził zawodników na mecze w europejskich pucharach. Jedną z atrakcji było również zwiedzanie fabryki wełny skalnej w Cigacicach, a w niej uczestnicy spotkania na własne oczy zobaczyli, jak powstaje produkt, na którym pracują.
– Mieliśmy niesamowitą okazję zobaczyć proces produkcji wełny skalnej ROCKWOOL – wspomina Patryk Osicki, lider gry ROCK MASTER Pogromcy Smogu. – W zeszłym roku wykonałem kilkanaście realizacji na wełnie skalnej, w tym przewiduję jeszcze więcej. Każda realizacja gwarantowała mi nie tylko dodatkowe punkty w klasyfikacji Wykonawcy ROCKu, ale i dodatkowe cegły w grze. To dzięki temu i regularnemu zaglądaniu do aplikacji z grą, udaje mi się utrzymać pierwszą lokatę w ROCK MASTER – dodaje lider rankingu.
Kolejnym punktem programu był udział wykonawców w specjalnie zorganizowanych szkoleniach teoretycznych, podczas których Product Managerowie opowiadali o produkcie GRANROCK SUPER i o sposobach montażu wełny skalnej. Uczestnicy spotkania mieli również okazję zobaczyć z trybuny VIP zwycięski dla zielonogórzan mecz koszykarskiej ligi VTB, a także zrobić sobie zdjęcia z reprezentantami Polski w koszykówce m.in. z kapitanem reprezentacji Łukaszem Koszarkiem, a także z innymi czołowymi zawodnikami, Adamem Hrycaniukiem, Michałem Sokołowskim i Przemysławem Zamojskim.
– Jestem pod wrażeniem wszelkich akcji marketingowych organizowanych przez ROCKWOOL, profesjonalizmu z jakim podchodzi on do wykonawców. Spotkanie w Zielonej Górze było tego najlepszym przykładem. Atrakcje były naprawdę na gwiazdorskim poziomie – mówi ponownie Janusz Matuszczyk.
Po emocjach związanych z oglądaniem koszykarskich zmagań, na wykonawców czekała kolacja w prawdziwie sportowym stylu.
Na zakończenie dwudniowego spotkania wykonawcy wzięli udział w warsztatach
z wdmuchiwania granulatu z wełny skalnej GRANROCK SUPER, który poprowadzili trenerzy
z Mobilnego Centrum Szkoleniowego ROCKWOOL. Nie tylko opowiedzili o nowym produkcie, ale również odpowiadali na liczne pytania gości.
Kolejna edycja akcji Wykonawca ROCKu ruszy już niebawem!