Nowy internetowy wizerunek VTS zwieńczeniem kilkuletniego procesu globalnego rebrandingu grupy
Grupa VTS, obchodząca w 2019 roku 30-lecie działalności, zaprezentowała nową stronę WWW.
VTS, posiadająca brand najbardziej innowacyjnej i dynamicznej firmy w sektorze HVAC, zyskuje nowe narzędzie do nowoczesnej, sprawnej i intuicyjnej komunikacji. Launch nowej strony www, mający miejsce w grudniu 2019, stanowi zwieńczenie procesu rebrandingu, który zachodzi w Grupie przez ostatnie lata.
Nowa strona internetowa zachowuje wszystkie dotychczasowe atrybuty rzetelnego przekazu, zyskując jednocześnie większą przejrzystość, czytelność i łatwiejszą, bardziej intuicyjną nawigację, stworzoną w oparciu o najlepsze standardy User Experience. Budując założenia do nowej strony, firma postawiła na przekaz ponadczasowy, jednocześnie mocno osadzony w wartościach, które pozostają niezmienne.
„Postawiliśmy na prostotę i intuicyjność, zgodną z koncepcją marki, odzwierciedlającą jej osobowość i jedną z kluczowych wartości firmy - „excellence in simplicity””– mówi Katarzyna Ptaszyńska, manager e-departamentu VTS.
„Przez ostatnie 30 lat konsekwentnie rozwijamy nasze urządzenia, wychodząc naprzeciw zmieniającym się oczekiwaniom naszych klientów i wykorzystując najnowsze dostępne narzędzia i technologie. Teraz wyruszamy w nową podróż, aby odpowiedzieć na ich zmieniające się potrzeby w zakresie komunikacji. Zmieniamy się dziś, by sprostać wyzwaniom jutra” – dodaje Hanna Siek, CEO VTS.