innogy Polska wyróżniona certyfikatem OK SENIOR
fot. innogy Polska
Strefa Silver przygotowana przez innogy Polska została wyróżniona Znakiem Jakości OK SENIOR za obsługę dedykowaną seniorom zarówno w salonach, jak i na infolinii. Międzynarodowy certyfikat OK SENIOR przyznawany jest firmom, usługom czy też produktom, które są dostosowane do klientów 55+ i odpowiadają na ich potrzeby
innogy Polska jako pierwsza firma z branży energetycznej wprowadziła szereg rozwiązań obsługowych dla seniorów, pod wspólną nazwą Strefa Silver. Udogodnienia takie jak: dedykowana infolinia, nowe wyposażenie punktów obsługi, strefa komfortu oraz wsparcie specjalnie przeszkolonych pracowników zostały docenione i nagrodzone międzynarodowym certyfikatem OK SENIOR.
W ostatnich latach wiele firm, w ramach radykalnej transformacji, prowadzi digitalizację i automatyzację, zapominając często o potrzebach seniorów. W innogy także doskonale rozumiemy nowe trendy technologiczne i jesteśmy liderem w ich wprowadzaniu na rynku energii. Jednak doskonałość w obsłudze klientów oznacza dla nas również uwzględnienie potrzeb seniorów. Wiemy, że zbudowanie z seniorami relacji opartej na zaufaniu, wymaga spojrzenia na naszą obsługę oczami osób starszych. Dlatego wyposażyliśmy nasze salony w rozwiązania ułatwiające im poruszanie się po nich. Przygotowaliśmy również dedykowane materiały informacyjne. Zawierają one m.in. większą czcionkę, co poprawia ich czytelność dla seniorów - powiedział Sebastian Janda, dyrektor pionu klientów indywidualnych i MSP w innogy Polska.
Nowa odsłona materiałów informacyjnych zawiera także bardziej wyraźnie podkreślone dane kontaktowe, w tym numer telefonu na dedykowaną infolinię. Wszystko po to, aby klienci ze Strefy Silver czuli się jeszcze bardziej komfortowo i bezpiecznie podczas korzystania z usług firmy.
Salony innogy Polska dostosowane do potrzeb seniorów
Zmianie uległy salony innogy Polska, które zostały wyposażone w rozwiązania ułatwiające poruszanie się po nich osobom starszym. Także z myślą o nich zostały umieszczone dokładniejsze informacje o lokalizacji salonów innogy na rewersie faktur, stronie www i ulotkach produktowych. Bardzo dokładne instrukcje można też uzyskać na infolinii.
Seniorzy stanowią istotną grupę odbiorców naszych usług. Bardzo cieszy nas wyróżnienie certyfikatem OK SENIOR naszego zespołu obsługi klienta i wprowadzonych udogodnień. Strefa Silver to dla innogy Polska cały szereg działań, począwszy od specjalnego przeszkolenia pracowników po dedykowane rozwiązania informatyczne. Nasi pracownicy zostali przygotowani, żeby prowadzić rozmowy z seniorami w przystępny dla nich sposób. Nasze placówki wyposażyliśmy z kolei w nowoczesne rozwiązania głosowego wywoływania numerków wraz z ich wizualizacją przy stanowiskach obsługowych - mówi Ewa Midak, szefowa obsługi klienta w B2C innogy Polska.
Do każdego salonu innogy Polska zatrudniła osoby, które od początku wizyty pomagają seniorom. Mogą dla nich pobrać numerek, informują o czasie oczekiwania na załatwienie danej sprawy, czy też wyjaśniają pierwsze wątpliwości. Każdy pracownik salonu otrzymał również przejrzyście przygotowany identyfikator. Przed zakończeniem wizyty, klient zawsze otrzymuje imienną wizytówkę konsultanta. Dzięki temu, w razie potrzeby, łatwo może skontaktować się z osobą, która zna jego sprawę.
innogy Polska i społeczna odpowiedzialność biznesu
Certyfikat OK SENIOR przyznany innogy Polska to również gwarancja spełnienia najwyższych standardów bezpieczeństwa. Firma już od 6 lat jest partnerem Towarzystwa Obrotu Energii, w ramach którego tworzy wspólne akcje ostrzegawcze skierowane do osób starszych. W obecnie trwającej kampanii przestrzega przed nieuczciwą konkurencją. Nieuczciwe praktyki na rynku sprzedaży energii są tematem problematycznym i szczególnie dotykają osób starszych. innogy Polska współpracuje w tym wymiarze z firmą Availlo, świadczącą usługi prawne, która pomaga klientom innogy i udziela bezpłatnych porad. Dodatkowo innogy stworzyła specjalne materiały edukacyjne informujące o tym, jak ustrzec się przed nieuczciwymi sprzedawcami energii.