Produkty 22 wrz 2021
Carel
CAREL wprowadza nowe roziązanie iJM z wizją IoT

fot. Carel

W ostatnich latach rynek chłodziarek do napojów odnotował rosnące zapotrzebowanie na rozwiązania, które minimalizują wpływ na środowisko poprzez zmniejszenie zużycia energii i emisji oraz oferują opcje łączności, aby zapewnić firmom produkującym napoje lepszą analizę wyników sprzedaży i informację o zachowaniach użytkowników w miejscu sprzedaży.

CAREL ma duże doświadczenie w tym sektorze i stale inwestuje w nowe technologie, aby sprostać tym trendom. Najnowszym rezultatem tych inwestycji jest iJM, dedykowana linia produktów dla sprzedawców urządzeń chłodniczych, wspierana platformą Vision IoT, która łączy dane z wszystkich jednostek.

iJM obejmuje najnowocześniejsze opcje wydajności energetycznej, takie jak bezpośrednie sterowanie sprężarkami o zmiennej prędkości oraz całkowicie nowy płaski i bezramkowy wyświetlacz z opcją wizualnego dostosowywania do potrzeb marki klienta. Dzięki opcjom łączności (NFC, Bluetooth® i Beacon) iJM jest gotowy do połączenia w chmurze z platformą Vision IoT, oferując klientom analizy w celu usprawnienia zarządzania sprzedażą detaliczną.

Vision IoT jest długoletnim liderem w branży rozwiązań IoT dla podłączonych chłodziarek do napojów, z ponad 1,7 milionami aktywnych jednostek na platformie Harbour Cloud Platform. CAREL i Vision IoT zdefiniowały kompleksową, bezproblemową ofertę, która pomoże naszym globalnym klientom z branży napojów zmniejszyć utratę aktywów, zredukować straty i zwiększyć sprzedaż.

Nowa funkcja pozwoli producentom napojów wyposażyć swoich merchandiserów w najnowszej generacji elektroniczne sterowniki do energooszczędnego zarządzania jednostkami, a także zdalnie je monitorować, analizować ich rentowność i optymalizować pracę. Jednocześnie umożliwi podejmować działania w celu poprawy ważnych wskaźników KPI, takich jak sprzedaż, zgodność z planogramem, skrócenie przestojów aktywów i optymalizacja lokalizacji aktywów w sklepie.

„CAREL ma silną pozycję na rynku chłodziarek do napojów na całym świecie. To partnerstwo łączy naszą jakość i doświadczenie w rozwiązaniach sterowania z Vision IoT, efektywną platformą w chmurze dla chłodziarek do napojów” – skomentował Giovanni Tonin, CAREL Group Marketing Manager - Food Service

„Jesteśmy dumni, że zostaliśmy wybrani przez Carel jako preferowany partner platformy. Nasza platforma niezależna od urządzeń pomaga coraz większej liczbie globalnych marek CPG w uzyskiwaniu krytycznych informacji na temat ich operacji w sklepach. Skalowalność i bezpośredni wgląd do problemu są tym, co umożliwia ciągły sukces naszych klientów i partnerów” – powiedział Austin Groves, CEO Vision IoT.

Carel