Zymetric ambitnie wchodzi w Nowy Rok
Więcej pracowników sprzedaży i biur, rozszerzona oferta pakietów wsparcia dla Partnerów, a przy tym nowa strona www, którą pokochają zarówno instalatorzy, projektanci, jak i klienci indywidualni. To tylko część planów Zymetric na nowy, 2021 rok. Pandemia nie spowolniła działań firmy. Stanęliśmy na wysokości zadania – podkreśla Zarząd spółki.
Spółka Zymetric, jedyny dystrybutor światowego potentata HVAC – marki Midea podsumowuje 2020 rok i zdradza plany na rozpoczęty już 2021. Pandemia z pewnością zaskoczyła wielu przedsiębiorców. My, dzięki tej sytuacji w kraju jeszcze bardziej zaufaliśmy ludziom. W zamian za to otrzymaliśmy większe zaangażowanie. Wszyscy wspólnie stanęliśmy na wysokości zadania – podsumowuje Zarząd. Właśnie tak przyjęty kierunek działań został oficjalnie zadeklarowany dołączeniem firmy do ogólnopolskiej akcji #niezwalniajmy. Tym samym publicznie zapewniliśmy nasz zespół, że może być spokojny o swoją pracę. Powiem więcej, kadra w drugiej połowie roku zaczęła się rozrastać – wspomina Arkadiusz Prostak, Wiceprezes Zarządu ds. Handlu.
Zymetric wprowadził różne możliwości wykonywania pracy, uruchomiono procesy optymalizacyjne firmy, zainwestowano też w wiele nowych rozwiązań IT. Inwestycja w rozwój pracowników poprzez szkolenia handlowe, kadry menadżerskiej i działów wsparcia pozostała na niezmienionym poziomie, a prace projektowe i zespołowe - choć głównie w wersji online – nadal są głównym kierunkiem działań firmy. To wszystko podkreśla elastyczność firmy Zymetric na wysokim poziomie, a tym samym możliwość prowadzenie nowoczesnego biznesu w trudnych czasach.
Priorytetem spółki niezmiennie są klienci, którzy w czasie lockdownu mogli liczyć na szczególne wsparcie. Nowe formy szkoleń, ceny produktów na niezmienionym poziomie i ich dostępność, dodatkowe materiały reklamowe do wykorzystania w sieci, wzmożony kontakt telefoniczny – to tylko fundament wsparcia, który w 2021 roku zostanie jeszcze bardziej rozwinięty.
Automatyzacja i rozwój - te hasła, które będą przyświecały w nowym roku. Klienci lada chwila skorzystają z inteligentnej i intuicyjnej Strefy Partnera na nowej stronie www. To swoiste centrum zarządzania wszystkim, co niezbędne, w jednym miejscu. Ponadto klienci mogą liczyć na nowości produktowe, jeszcze sprawniejszą obsługę przez swoich Doradców Techniczno-Handlowych, gdyż ich liczba na skalę kraju w tym roku znacznie się powiększy. Rozwój firmy to również więcej biur, powiększenie powierzchni magazynowej, nowe, atrakcyjne oferty marketingowe i sprzedażowe, a także zwiększenie ilości szkoleń online.
Wszystko po to, by zapewnić komfort klimatyzacyjny wszystkim mieszkańcom kraju.
Z nami warto!