Purmo "Firmą Przyjazną Klientowi"
fot. Pixabay
W styczniu 2019 roku zdecydowaliśmy się na badania mające na celu sprawdzić jak nasi Klienci oceniają obsługę w naszej firmie.
Niezależna organizacja przebadała naszych bezpośrednich Klientów w zakresie satysfakcji ze współpracy z Purmo. Badanie obejmowało przekrój kilkuset naszych Klientów z terenu całej Polski.
Ankieta zawierała szereg pytań na temat poziomu obsługi rozdzielonych na różne kategorie:
- Ocena współpracy z firmą Purmo,
- Ogólne zadowolenie,
- Skłonność do rekomendacji produktów marki Purmo,
- Ocena kontaktu z firmą Purmo.
Z dumą możemy zakomunikować, że we wszystkich tych kategoriach osiągnęliśmy wynik powyżej 91 %.
W rezultacie tych badań firma Purmo została uhonorowana w lutym 2019 roku godłem: Firma Przyjazna Klientowi
Cieszymy się z faktu, że aż 96 % respondentów jest gotowych zarekomendować nasze produkty, a ponad 94% ankietowanych bardzo wysoko oceniło kontakt z naszymi pracownikami.
Jest to dla nasz szczególne wyróżnienie, tym bardziej, że udało nam się przekroczyć bardzo wyśrubowaną granicę uprawniającą do przyznania wyróżnienia.
Osiągniecie tak wysokich wyników we wszystkich kategoriach było możliwe dzięki wytrwałej pracy całego Zespołu Purmo. Zdobycie tej nagrody na podstawie niezależnego badania satysfakcji Klientów jest dla nas ogromnym zaszczytem.