Wiadomości 24 sty
Aerzen

Z dniem 1 stycznia 2020 AERZEN założył nową spółkę sprzedażowo-serwisową AERZEN Niemcy w celu przyszłościowej centralizacji biznesowego rozwoju w Niemczech. Indywidualne podejście serwisowe oraz ekspansja bliskości do klienta końcowego to tylko niektóre z założeń, które AERZEN chciałby pogłębić w przyszłości.

Poprzez założenie centralnej spółki sprzedażowo-serwisowej, CEO grupy AERZEN, Klaus Hasso Heller, określił strategiczny kierunek. W przypadku AERZEN Niemcy, nacisk został położony na orientację na klienta. Ważne impulsy i potrzeby mają być szybciej w przyszłości wychwytywane i transformowane w kierunku rynkowych produktów oraz usług. Precyzyjnie dopasowane do wymagań niemieckiego rynku. Mniej pośredników, szybsza reakcja, konkretni partnerzy biznesowi – to baza do lepszej współpracy i rozwiązań dopasowanych do potrzeb klienta.

“W celu przyszłościowego rozwoju rozwiązań zorientowanych na klienta, powołaliśmy AERZEN Niemcy Zorientowaną na sukces społeczność, która łączy usługi sprzedażowe i posprzedażne jak nigdy wcześniej. Szybkie czasy reakcji oraz większa elastyczność ze względu na odchudzone struktury organizacyjne. Pokażemy naszą lepszą twarz”, mówi Dirk Koob, szef Aerzen Niemcy.  

Do grupy AERZEN należy ponad 50 przedstawicielstw na całym świecie, które systematycznie rosną. AERZEN będzie kontynuował rozszerzanie orientacji na klienta całej organizacji w nieomalże każdym aspekcie operacyjnym. “Stworzenie prawdziwej wartości dodanej dla klientów i wspólne poszukiwanie rozwiązań – to klucz do sukcesu dla AERZENa” podsumowuje Dirk Koob.

Tagi: Aerzen