Nowy pracownik Danfoss, który nigdy nie śpi
fot. Danfoss
Danfoss Drives ma właśnie nowego pracownika, który nie śpi, bardzo szybko się uczy i jest dostępny przez całą dobę! Jeśli masz na swoim napędzie kod ostrzeżenia, alarmu lub innej usterki, nie masz w pobliżu instrukcji obsługi, aby wyszukać informację, w jaki sposób rozwiązać problem – nie musisz się martwić! Chatbot Danfoss Drives mówi po angielsku i rozwiązuje problemy, aby zapewnić natychmiastową obsługę klienta.
Symulowana w czasie rzeczywistym rozmowa z oprogramowaniem komputerowym to nowość w naszym coraz bardziej cyfrowym świecie. Większość z nas zna już chatboty, ale w branży napędowej nigdy wcześniej ich nie widziano. Nowy techniczny kolega Danfoss Drives oferuje ukierunkowane, szybkie, łatwe i odpowiednie rozwiązywanie problemów z produktem przez całą dobę.
Anglojęzyczny chatbot zaoszczędzi czas klientów Danfoss Drives, szybko znajdując odpowiedzi na zapytania dotyczące kodów ostrzeżeń, alarmów i błędów w napędzie. Posiadanie bota podniesie jakość cyfrowej obsługi klientów i umożliwi komunikację z Danfoss w nowoczesny sposób. To nowy sposób udostępniania informacji w jednej chwili!
Nowe narzędzie do rozwiązywania problemów Danfoss Drives zna już wszystkie kody ostrzeżeń, alarmów i błędów wszystkich kluczowych produktów VACON® i VLT®, to dobry start. Kolejne cele uczenia się dla tego nowego kolegi obejmują zdolność do obsługi programowania i instalacji. Chatbot będzie stale ulepszany z korzyścią dla wszystkich klientów.
Chatbot jest pierwszą aplikacją front-end klienta Danfoss Drives, w której zamiast pełnych instrukcji użytkownika publikowane są ukierunkowane moduły informacji. W przyszłości modułowe dzielenie się informacjami będzie coraz bardziej istotne w aplikacjach IoT, AR / VR i innych platformach cyfrowych.
Chatbot działa dobrze na wszystkich urządzeniach, także na Androidzie i IOS. Korzystając z bota na pulpicie, Chrome oferuje najlepsze wrażenia użytkowania.