Nowe Logo i wartości firmy Kospel
Firma Kospel jest obecna na rynku od 30 lat. Rozwój marki Kospel będzie kontynuowany w ramach rodziny Viessmann.
To symboliczny moment, w którym z jednej strony można podsumować dotychczasowe osiągnięcia, a jednocześnie jest to świetna okazja do podkreślenia wizji i kierunków dalszego rozwoju. Rozwoju, który opiera się na budowaniu marki - lidera innowacji, na wdrażaniu najnowocześniejszych technologii i najwyższych standardów jakości. Odzwierciedleniem tych wartości jest nowe Logo Kospel, które łączy dwa żywioły, ogień i wodę walczące na tle słońca. Ta idea doskonale przedstawia działanie kotłów elektrycznych oraz podgrzewaczy wody dających przyjemne ciepło w domu. Coraz częściej energia elektryczna jest wytwarzana przez systemy fotowoltaiczne czerpiące czystą energię ze słońca.
MISJA
Naszą misją jest zapewnienie komfortowego i czystego ogrzewania.
Wdrażając najnowocześniejsze technologie i najwyższe standardy jakości oferujemy urządzenia grzewcze wyróżniające się funkcjonalnością, wzornictwem, efektywnością energetyczną oraz możliwością wykorzystania odnawialnych źródeł energii.
WIZJA
Chcemy być jednym z najważniejszych europejskich producentów innowacyjnych, energooszczędnych i przyjaznych dla środowiska systemów grzewczych.
NASZE WARTOŚCI
Stale się rozwijamy - rozwijamy technologie i produkty, myślimy długoterminowo. Stale analizujemy jak pracować efektywniej i podnosimy jakość naszej pracy.
Jesteśmy zaangażowani - budujemy bliskie relacje z partnerami handlowymi, wspólnie rozwiązujemy problemy, jesteśmy związani z firmą i w pełni oddajemy się swoim obowiązkom. Wsłuchujemy się w potrzeby użytkowników.
Jesteśmy autentyczni - uczciwie informujemy o walorach naszych produktów, relacje z naszymi partnerami opieramy na rzetelności i lojalności. Produkujemy urządzenia wykorzystując wieloletnie doświadczenie oraz szeroki potencjał technologiczny.
Jesteśmy elastyczni - oferujemy gamę produktów, która umożliwia optymalny dobór w stosunku do potrzeb użytkownika. Partnerom zapewniamy wsparcie dostosowane do indywidualnych potrzeb lokalnego rynku.