Klimatyzatory dla architektów wnętrz 2024
Wiadomości 9 kwi 2018
Grupa Klima-Therm na targach MCE 2018 w Mediolanie - podsumowanie

fot. Klima-Therm

W dniach 13-16 marca 2018 roku w Mediolanie Grupa Klima-Therm po raz pierwszy zaprezentowała ofertę produktową marek własnych KLIMOR i KAISAI na jednych z największych i najważniejszych targach branży HVACR - Mostra Convegno Expocomfort (MCE). Obecność Grupy Klima-Therm na MCE 2018 stanowiła ważny element realizujący obraną strategię intensyfikacji działalności eksportowej, w tym wejście na nowe, perspektywiczne rynki.

Tegoroczna, 41. edycja targów MCE zgromadziła rekordową liczbę blisko 2,5 tys. wystawców i 200 tys. odwiedzających – przedstawicieli branży HVACR z całego świata. Debiut Grupy Klima-Therm na mediolańskiej arenie targowej spotkał się z dużym zainteresowaniem środowiska branżowego, o czym świadczyła wysoka frekwencja osób goszczących na stoisku prezentującym ofertę urządzeń KLIMOR i KAISAI.

W Mediolanie Grupa Klima-Therm zaprezentowała m.in. najnowszą kompaktową centralę z nowego typoszeregu KLIMOR EVO, który na polskim rynku pojawi się w drugim półroczu br. 30 wielkości central z linii EVO dopasowanych do optymalnej prędkości przepływu powietrza w połączeniu z wykorzystaniem wysokoefektywnych systemów odzysku energii, w tym źródeł odnawialnych, technologii inwerterowej oraz EC, pozwoli zaoferować odbiorcom produkt spełniający rygorystyczne wymogi ECOdesign. Portfolio marki KAISAI reprezentowały flagowe urządzenia klimatyzacyjne z segmentu RAC i LCAC, na czele z nowym modelem klimatyzatora ściennego KAISAI FLY będącego pierwszym w ofercie dostawcy produktem na czynnik chłodniczy R32. Odwiedzający stoisko mieli okazję zobaczyć również m.in. nową kurtynę powietrzną z silnikiem na prąd stały KAISAI PLATINUM NEW oraz pompę ciepła typu powietrze-woda do podgrzewania ciepłej wody użytkowej.

- Targi Mostra Convegno Expocomfort doskonale wpisały się w obraną strategię intensyfikacji biznesowej działalności Grupy Klima-Therm na arenie międzynarodowej – mówi Ewa Pilarska, Dyrektor ds. Marketingu i PR w Grupie Klima-Therm – i dodaje – Pozytywne doświadczenia natury wizerunkowej, ale przede wszystkim ogromne zainteresowanie naszymi produktami w Mediolanie, a wcześniej również na targach AHR Expo w Las Vegas i w Chicago, utwierdzają nas w przekonaniu, iż targi jako forma bezpośredniej promocji są skutecznym i wartym wysokich nakładów narzędziem wspierającym wprowadzenie nowych marek klimatyzacyjnych na chłonne, choć mocno konkurencyjne rynki zagraniczne.

W październiku, w ramach kontynuacji projektu udziału w wiodących wystawach światowej branży chłodnictwa, klimatyzacji, wentylacji i pomp ciepła, Grupa Klima-Therm pojawi się w prestiżowym gronie wystawców targów Chillventa w Norymberdze.