Wiadomości 22 paź 2018
Immergas
Wydłużona gwarancja Immergas tylko w punktach sprzedaży z Akredytacją Immergas

fot. Immergas

Popularne internetowe serwisy aukcyjne oraz sklepy internetowe oferują w sprzedaży produkty Immergas. Nie jest to rekomendowane miejsce zakupu produktów Immergas, gdyż produkty nabyte tą drogą mogą być pozbawione opcji rozszerzonej gwarancji. Jeśli zamierzasz kupić nasze produkty za pośrednictwem sklepu internetowego sprawdź, czy podmiot, który go prowadzi posiada aktualną Akredytację Immergas

Immergas oferuje użytkownikom swoich produktów możliwość wydłużenia gwarancji z 2 do 5 lat. Programem wydłużonej gwarancji Immergas objęte są wyłącznie produkty zakupione w punkcie sprzedaży z ważną Akredytacją Immergas. Zaopatrując się w akredytowanej sieci sprzedaży Immergas, zyskujesz gwarancję profesjonalnej obsługi i pakiet dodatkowych korzyści. Dlatego przed dokonaniem zakupu rekomendujemy sprawdzenie sprzedawcy na naszej stronie internetowej. Listę akredytowanych punktów znajdziesz na www.immergas.pl.

Rozszerzona gwarancja Immergas 2+3 obowiązuje dla wszystkich kotłów z oferty domowej oraz kotłów z serii Victrix Pro z ofert obiektowej marki Immergas, które zostaną zakupione w punkcie sprzedaży z ważną akredytacją Immergas, zostaną poprawnie zainstalowane, sprawdzone i uruchomione przez serwis z ważnymi uprawnieniami Immergas, zarejestrowane na stronie w określonym w warunkach gwarancji terminie, oraz będą użytkowane i konserwowane zgodnie z obowiązującymi przepisami. Rozszerzenie gwarancji nie wymaga wykupienia dodatkowego pakietu gwarancyjnego w związku z czym nie wiąże się z dodatkowymi kosztami po stornie nabywcy.

Aby w pełni cieszyć się funkcjonowaniem produktów Immergas przez długie lata, przed dokonaniem zakupu rekomendujemy zapoznanie się z poniższym poradnikiem.


Zasady kupującego produkty Immergas

1. Kup produkt w punkcie sprzedaży z ważną Akredytacją Immergas.
Programem wydłużonej gwarancji Immergas objęte są wyłącznie wszystkie kotły z oferty domowej oraz kotły z serii Victrix PRO z oferty obiektowej, zakupione w punkcie sprzedaży z ważną Akredytacją Immergas. Zaopatrując się w akredytowanej sieci sprzedaży Immergas, zyskujesz gwarancję profesjonalnej obsługi i pakiet dodatkowych korzyści. Listę akredytowanych punktów znajdziesz na www.immergas.pl.

2. Po przeprowadzeniu prac instalacyjnych przez wykwalifikowanego Instalatora, wykonaj pierwsze uruchomienie, korzystając z usług serwisu z ważnymi uprawnieniami Immergas.
To pierwsza i podstawowa czynność, którą należy wykonać, aby zapewnić sobie nie tylko ciągłość gwarancji, ale również prawidłowe i efektywne działanie instalacji grzewczej oraz bezpieczną eksploatację urządzeń. Wezwij Serwis z ważnymi uprawnieniami Immergas w celu uruchomienia i wyregulowania urządzenia. Koszt pierwszego uruchomienia kotła kondensacyjnego pokrywa Immergas, nie wliczając kosztów dojazdu. Aktualna lista serwisów jest zawsze dostępna na stronie www.znajdzserwis.immergas.pl.

3. Zarejestruj kocioł w Strefie Klienta na www.klient.immergas.pl
Podstawowy czas trwania gwarancji to 2 lata. Rejestrując urządzenie możesz przedłużyć gwarancję do 5 lat! Rejestracja kotła to także szereg dodatkowych korzyści - zebrana w jednym miejscu dokumentacja, historia usług serwisowych, szybki kontakt z Serwisem i Działem Technicznym oraz przypomnienia o zbliżającym się terminie przeglądów. To także możliwość odzyskania karty gwarancyjnej w przypadku jej zniszczenia lub zgubienia. Rejestracji można dokonać w ciągu 24 miesięcy od daty uruchomienia, na portalu, za pośrednictwem infolinii lub za pomocą formularza dostępnego na www.immergas.pl

4. Pamiętaj o corocznych przeglądach gwarancyjnych
Aby utrzymać gwarancję, należy co roku wykonywać przegląd urządzenia. Stała opieka fachowców oraz regularna konserwacja kotła wpływają na bezpieczeństwo, większą sprawność i żywotność urządzenia oraz mniejsze zużycie paliwa. Coroczne przeglądy to także zapewnienie dla ubezpieczyciela o należycie zabezpieczonej instalacji grzewczej.