Praca serwisu VENTIA i realizacja zgłoszeń gwarancyjnych w czasie epidemii COVID-19.
fot. Ventia
Wprowadzone zostają następujące zmiany
Realizacja zgłoszeń serwisowych
Firma VENTIA informuje, że w związku z rosnącą liczbą zachorowań, dla komfortu i bezpieczeństwa klientów oraz pracowników, zawiesza do odwołania realizację serwisów gwarancyjnych i pogwarancyjnych urządzeń na obiektach.
Zdalne wsparcie
Jednocześnie, w przypadku central wentylacyjnych Komfovent, realizowana jest na bieżąco usługa ZDALNEGO WSPARCIA, która - jak wynika ze statystyk - rozwiązuje 90% wszystkich zgłoszeń serwisowych.
Zdalnie Wsparcie to bezpłatna usługa (zarówno w trakcie jak i po gwarancji), dostępna dla wszystkich klientów posiadających centrale wentylacyjne KOMFOVENT DOMEKT, VERSO , VERSO PRO i RHP wyposażone w automatykę sterowania C6 lub C5. Jest ona realizowana, dzięki wbudowanemu standardowo w urządzenia KOMFOVENT web serwerowi.
Instrukcja przeprowadzenia usługi Zdalnego Wsparcia znajduje się pod linkiem:
https://serwis.ventia.pl/docs/ventia_instrukcja_przeprowadzenia_zdalnego_wsparcia.pdf
W przypadkach bardzo pilnych, możliwa jest również po uzgodnieniu realizacja naprawy urządzenia w siedzibie VENTIA. Więcej szczegółów na ten temat udziela klientom bezpośrednio Dział Serwisu VENTIA:
Tel +48 22 841 11 65
Godziny pracy: Poniedziałek – Piątek: 8.00 – 16.00
Zgłoszenie serwisowe
Każde zgłoszenie serwisowe można wykonać komfortowo, nie wychodząc z domu, poprzez autorski system on-line: https://serwis.ventia.pl/
UWAGA! Przedłużenie okresu gwarancji
Dodatkowo - firma VENTIA, jako generalny dystrybutor central wentylacyjnych Komfovent, postanowiła bezpłatnie przedłużyć o 3 miesiące wszystkie Gwarancje na urządzenia, których ważność kończy się w okresie 01.03 - 30.04.2020 r.
O dalszych działaniach Działu Serwisu VENTIA, będziemy informować Państwa na bieżąco wraz z rozwojem sytuacji w Polsce.