Nowe logo Calorex
Prezentujemy Państwu logo Calorex w nowej odsłonie.
Działalność Calorex ewoluowała na przestrzeni lat, ale od czasu przejęcia przez Procuritas Capital Investors V w styczniu 2016 r., kiedy to Calorex stał się częścią Dantherm Group, a następnie Master i Aerial, postanowiono odświeżyć logo które nie zmieniło się w ciągu ostatnich 40 lat.
Dzięki wsparciu Sean McKay, dyrektorowi ds. tożsamości marki i twórczej agencji designowej Beyond Media , uważamy, że wybraliśmy nowy projekt odzwierciedlający nowocześniejszy wygląd współczesnego świata.
Nowy symbol, który ma reprezentować przepływ energii, będzie obecny na wszystkich produktach i da bardziej wyróżniający się wygląd w Wielkiej Brytanii i na całym świecie.
"Nasze nowe logo będzie lepiej komunikować się z tym, co dziś oznacza Calorex" - powiedziała Anne Guerrero, menedżer ds. Marketingu w firmie Calorex.
"Nowe logo Calorex jest częścią marki Dantherm Group, która pomoże w ustaleniu planów i wizji dla całej organizacji. Logo Calorex jest natychmiast rozpoznawalne, ale po 40 latach nadszedł czas na to, aby uosabiać firmę, która stanie się w przyszłości" - powiedział Torben Duer, Dyrektor Generalny Dantherm Group
Nowe logo jest już widoczne we wszystkich kanałach cyfrowych i stanie się stałym elementem wszystkich produktów Calorex w ciągu najbliższych kilku miesięcy.