Najważniejsze trendy branży HVAC, 2018
Jeśli w 2018 r. istnieje jeden wspólny mianownik dla branży HVAC, to na pewno jest to technologia, która kształtuje oczekiwania branży i klientów.
Zwróciliśmy się do właścicieli firm, ekspertów branżowych oraz specjalistów od marketingu i finansów, aby dowiedzieć się, czego może oczekiwać branża HVAC w 2018 roku. Oto, co mieli do powiedzenia:
Gdyby istniał jeden główny temat dla produktów w branży, byłby to rosnący nacisk na wykorzystanie energii. Wysoka wydajność, odzyskiwanie energii (ciepła), wykorzystanie ciepła odpadowego, ograniczenie strat ciepła, odnawialne źródła energii, kontrole i metody prowadzące do wydajnego działania ... itd.
Clay Stevens, AHR Expo Show Manager
"Produkty wpływające na poprawę jakości powietrza w pomieszczeniach oraz automatyzacja i sterowanie budynkiem. Ponadto, dwie inne kategorie produktów, które coraz bardziej zaznaczają swoją obecność, to czynniki chłodnicze o niskim współczynniku GWP i zastosowania w obiektach medycznych.
Clay Stevens, AHR Expo Show Manager
"Jeśli twoja księgowość nie jest jeszcze w chmurze, powinieneś poważnie spojrzeć na tę okazję. Rachunki w chmurze i bankowość w czasie rzeczywistym dają klientom możliwość oglądania niemalże wyników finansowych tu i teraz. Szybsze uzyskiwanie informacji pozwala szybciej rozpoznawać trendy i reagować na nie. "
Julie Babcock-Hyde, prezes, Spark Accounting Solutions
"Niezależnie od platformy technologicznej, której używasz do prowadzenia firmy po prostu upewnij się, że jest tak mobilna i niezawodna jak Ty."
Jennie Moore, właściciel, Moore Szczegóły księgowości
Dzisiejszy klient przegląda ciebie i twoich konkurentów online
"Myślę, że oczekiwania klientów bardzo się zmieniły. Klient po recesji jest bardziej związany z technologią, przejdzie do trybu online, poszukuje informacji i czyta recenzje. W 2018 roku skoncentruj się na budowaniu reputacji online, przeglądów online i nawiązywaniu kontaktów z młodszymi klientami w mediach społecznościowych. "
Van Wu, właściciel, Trust Home Comfort
"W 2018 r. Upewnij się, że korzystasz z możliwości recenzji klientów. Nie można zaprzeczyć potędze świetnych recenzji Google, Yelp i podobnych do przyciągania nowych klientów. Nasi klienci używają e-maili z dalszymi informacjami, aby nie tylko upewnić się, że ich klienci są w 100% zadowoleni ze swojej pracy, ale także poprosić i dostarczyć bezpośrednie linki do pozytywnej recenzji. "
Julie Babcock-Hyde, prezes, Spark Accounting Solutions
Firmy technologiczne wchodzące na arenę usług mieszkaniowych, takie jak Amazon i Google, stworzą szerszą lukę między usługami o niższej jakości a prawdziwymi ekspertami. Będzie większa luka w kosztach między nielicencjonowanymi kontrahentami, średnim poziomem i wysokiej klasy, wykonawcą usług.
Bryan Orr, założyciel, Szkoła HVAC
"W nadchodzących latach gospodarka oparta na gigabajtach ostatecznie obejmie przemysł usług domowych. W miarę, jak coraz więcej ludzi kupuje swoje pierwsze domy ich oczekiwania rosną. Usługa następnego dnia to nowa norma. Jeśli Amazon może dostarczyć paczkę w ciągu 24 godzin lub tego samego dnia, dlaczego firmy świadczące usługi domowe nie mogą dostarczyć produktów w tym samym czasie? To jest sposób myślenia, jaki musi przyjąć branża usług domowych. "
Matthew Kanas, kierownik ds. Marketingu partnerskiego i relacji z deweloperami, Intuit Canada
Twój marketing internetowy powinien skupiać się na użytkownikach mobilnych.
"Widzę małe witryny biznesowe, które upraszczają i dostosowują swoje doświadczenia do użytkowników mobilnych. Google od kilku lat zachęca strony, by były bardziej przyjazne dla urządzeń przenośnych w świecie, w którym coraz więcej się dzieje. Strony będą nadal usprawniane, zmniejszając ilość treści na początkowych stronach, aby zwiększyć szybkość i dostępność. "
Micah Slavens, Principal, Lift Interactive
"Prawie wszyscy użytkownicy Facebooka korzystają z niego za pośrednictwem swojego urządzenia mobilnego (w rzeczywistości ponad 90%). Szybkość mobilna stanie się ważniejsza. Brak powolnych i złożonych stron! W 2018 r. Prędkość mobilna stanie się jeszcze ważniejsza. Facebook woli strony mobilne, które ładują się szybko i gdzie użytkownicy mogą łatwo znaleźć to, czego szukają. Jeśli planujesz wejść na Facebooka w przyszłym roku, upewnij się, że Twoja strona mobilna działa dobrze i szybko się ładuje! "
Adam Risbridger, dyrektor, sukces klienta, Abacus
Źródło: Jobber