Produkty 6 wrz
BOSCH

Bosch otwiera sezon grzewczy, prezentując nową odsłonę kampanii wizerunkowej #LikeABosch

Heat smart #LikeABosch”: gwiazda IoT Bosch powraca w nowym wideo. W najnowszej odsłonie kampanii wizerunkowej Bosch prezentuje EasyControl - inteligentny regulator ogrzewania

Heat smart #LikeABosch. Takim hasłem świętuje swój powrót Shawn – gwiazda IoT znana z odnoszącej sukcesy na całym świecie kampanii wizerunkowej Bosch. Na starcie rozpoczynającego się w wielu krajach sezonu grzewczego, firma prezentuje nowe muzyczne wideo. Tym razem rapująca gwiazda IoT wraca z podróży do domu. W teledysku Shawn korzysta z inteligentnego regulatora EasyControl, sterując domowym systemem grzewczym zdalnie, za pomocą aplikacji na smartfonie. Dzięki temu po powrocie czekają na niego nie tylko stęskniona rodzina i przyjaciele, ale też ciepły, przytulny dom!

Bosch na targach IFA 2019: Inteligentna integracja wspiera świadomy styl życia

Technologia zintegrowana w internecie zmienia sposób korzystania z wielu rozwiązań: dzięki funkcji wykrywania obecności, system grzewczy automatycznie podnosi temperaturę, gdy któryś z mieszkańców zbliża się do domu. Inteligentny regulator EasyControl w połączeniu z aplikacją umożliwia też komfortowe sterowanie temperaturą w poszczególnych pomieszczeniach i obsługę systemu grzewczego z dowolnego miejsca na świecie. Oprócz regulatora EasyControl, na tegorocznych targach IFA w Berlinie Bosch zaprezentuje wiele innych zintegrowanych w internecie rozwiązań dla domu. Firma pokaże również innowacje, które zapobiegają marnowaniu żywności i pomagają żyć w sposób bardziej świadomy. Wśród tych rozwiązań znajdziemy wyposażone w sztuczną inteligencję urządzenia AGD, inteligentne i łatwe w obsłudze pralki, suszarki do bielizny czy pierwszy filtr pyłków roślin do okapów kuchennych Bosch.

Sukces virali IoT Bosch

Kontynuując swoją najnowszą kampanię wizerunkową, Bosch – jako wiodący dostawca rozwiązań z zakresu IoT – chce nawiązać do dotychczasowych sukcesów #LikeABosch. Zaprezentowane w styczniu 2019 premierowe wideo, które odnotowało ponad 40 milionów odsłon w sieci, należy do tegorocznej pierwszej dziesiątki najbardziej skutecznych na świecie viralowych spotów reklamowych. Bosch w dalszym ciągu umacnia pozycję wiodącego przedsiębiorstwa IoT: w 2017 roku marka sprzedała 38 milionów produktów wyposażonych w opcję komunikacji przez internet, a wśród zatrudnionych przez koncern 27 000 programistów aż 20% pracuje w obszarze IoT. Według szacunków Bosch do roku 2020 wartość światowego rynku rozwiązań IoT będzie zwiększać się o 35% rocznie, do 250 mld USD. Dlatego koncern przygotowuje i realizuje ambitne cele, a do tego czasu zintegruje w internecie wszystkie swoje urządzenia elektroniczne. Do każdego urządzenia będą w przyszłości oferowane usługi cyfrowe, a kluczem do nich jest sztuczna inteligencja.
Tagi: Bosch IoT
BOSCH