Zdalne Wsparcie serwisowe on-line – unikalna na rynku usługa od VENTIA
fot. Ventia
Zdalne Wsparcie serwisowe to unikalna w skali rynku usługa bezpłatnego serwisu on-line wprowadzona przez firmę VENTIA dla wszystkich central wentylacyjnych KOMFOVENT, wyposażonych w zintegrowaną automatykę sterowania C5 lub C6.
Usługa Zdalne Wsparcie serwisowe to:
PEŁNA DIAGNOSTYKA centrali wentylacyjnej KOMFOVENT on-line |
|
90% zgłoszeń serwisowych rozwiązanych zdalnie |
|
Usługa bezpłatna zarówno w trakcie, jak i po gwarancji |
|
Dla wszystkich central wentylacyjnych Komfovent wyposażonych w automatykę C5 lub C6 |
Poznaj centrale wentylacyjne objęte bezpłatną usługą on-line – Zdalne Wsparcie serwisowe
DOMEKT VERSO RHP VERSO PRO VERSO PRO 2
Jak skorzystać z bezpłatnego Zdalnego Wsparcia serwisowego Komfovent od VENTIA:
1. Wchodzisz na stronę www.serwis.ventia.pl i robisz zgłoszenie serwisowe
|
2. ZAZNACZASZ w formularzu opcję „Zdalne Wsparcie serwisowe” |
3. Skontaktujemy się z Tobą i uzgodnimy dogodny dla Ciebie termin wykonania usługi
|
4. W dniu usługi połączymy się z Tobą on-line i wykonamy pełną diagnostykę Twojej centrali |
5. Jeśli to możliwe, Twój problem zostanie usunięty zdalnie. Statystyki pokazują, że to 90% wszystkich przypadków.
|
6. Jeśli konieczny okaże się przyjazd serwisu, nasz konsultant dołoży wszelkich starań, aby urządzenie działało do tego czasu w trybie serwisowym. |
7. Jeśli Twoje urządzenie jest na gwarancji, serwis zostanie wysłany w pierwszym możliwym terminie. O statusie na bieżąco będzie informowany poprzez System Serwisowy VENTIA.
|
8. Jeśli Twóje urządzenie jest po gwarancji, otrzymasz pełen kosztorys naprawy. Dopiero po Twojej akceptacji serwis zostanie wysłany. |
Przed wykonaniem zgłoszenia serwisowego i zaznaczenia opcji Zdalnego Wsparcia serwisowego zapoznaj się z instrukcją Usługi oraz jej Regulaminem na stronie www.serwis.ventia.pl
Centrale wentylacyjne KOMFOVENT od VENTIA to pełne wsparcie:
HANDLOWE
TECHNICZNE
SERWISOWE