Usługa zdalnego monitorowania Daikin Residential Cloud Service pomaga instalatorom zachować kontrolę
fot. Daikin
Daikin zwiększył wsparcie online dla instalatorów systemów domowych, rozszerzając usługę Daikin Cloud Service (DCS) Residential o pompy ciepła powietrze-powietrze i jednostki typu split. Usługa Daikin Cloud Service Residential wyposaża instalatorów w narzędzia do zdalnego monitorowania i sterowania ustawieniami jednostek klienta w zakresie szeregu parametrów, umożliwiając jednocześnie szybkie diagnozowanie i rozwiązywanie problemów serwisowych.
DCS Residential - usługa przeznaczona dla instalatorów, zapewniająca doskonałą obsługę klienta
Zapewnianie instalatorom najlepszych innowacji, narzędzi i usług zawsze było kluczowym elementem misji firmy Daikin. Pionierskie, zaawansowane możliwości zdalnego dostępu oferowane przez Daikin Cloud Service Residential pozwalają instalatorom i inżynierom pracować z dowolnego miejsca. Są w stanie pozostać w kontakcie, monitorując, dostrajając i kontrolując zainstalowane systemy przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, aby niezawodnie zapewnić komfort w domu i zoptymalizowane zużycie energii. Dostęp online promuje proaktywną analizę usterek i skraca czas interwencji, zapewniając szybszą i bardziej efektywną obsługę.
Nowe funkcje i możliwości
DCS Residential, wiodąca usługa zdalnego dostępu, została zaprojektowana w celu zwiększenia skuteczności obsługi domowej, przy jednoczesnym zaspokojeniu kluczowych potrzeb serwisowych instalatorów. Zaawansowana funkcjonalność zapewnia wsparcie na trzy sposoby:
- Ustawienia użytkownika - Możliwość dostępu do elementów sterujących użytkownika pozwala instalatorom na skuteczne zdalne monitorowanie i dostosowywanie ustawień w przypadku wystąpienia problemów wynikających z błędów w ustawieniach, ograniczając potrzebę wizyt domowych.
- Ustawienia obiektowe - Kontrola szerokiej gamy ustawień obiektowych pozwala również instalatorom na dopracowanie bardziej zaawansowanych ustawień. Obejmują one na przykład dostosowanie dla kominków, obsługę technologii „inteligentnego oka” Daikin i ukierunkowaną korektę temperatury w pomieszczeniu.
- Rejestracja i analiza danych - Dzięki 36 punktom danych D-checker oraz możliwości przeglądania do dwóch miesięcy historii danych, instalatorzy mogą stale monitorować krytyczne informacje dotyczące jednostek mieszkalnych. Nowa funkcja wizualizacji z nowym wyświetlaczem graficznym i dostępnością kodów błędów pomaga uprościć analizę trendów i umożliwia szybszą identyfikację problemów.
Wyraźne korzyści
DCS Residential oferuje korzyści zarówno dla instalatorów, jak i ich klientów:
- Proste problemy bez wad produktu lub części, które stanowią ponad połowę zgłoszeń od klientów, można szybko rozwiązać, dostosowując zdalnie online ustawienia użytkownika i obiektu.
- W przypadku bardziej złożonych scenariuszy wymagających wizyty domowej, zdalne monitorowanie umożliwia wcześniejsze zaplanowanie i zamówienie części. Efektem tego jest szybsza obsługa i najczęściej wyeliminowanie konieczności ponownych wizyt.
- Dzięki ograniczeniu podróży, zdalne monitorowanie uwalnia instalatorów i zwiększa dostępną wydajność instalacji. Stwarza to więcej możliwości identyfikacji i pomocy nowym klientom.
- Klienci cenią sobie szybką reakcję serwisową i wsparcie ekspertów oferowane przez DCS Residential. Pomaga to na wiele sposobów: promować lojalność klientów, budować silną reputację i tworzyć nowe możliwości zamówień poprzez rekomendacje.
Przegląd zalet usługi Daikin Cloud Service Residential
Hiroshi Nishihara, dyrektor generalny ds. usług i rozwiązań Daikin Europe
„Usługa Daikin Cloud Service Residential została dobrze przyjęta przez instalatorów i ich klientów. Jest to istotna część wsparcia produktowego, które zapewniamy i oferuje kluczowy wyróżnik na rynku. Jesteśmy podekscytowani, że możemy rozszerzyć naszą ofertę zdalnego monitorowania, aby pomóc instalatorom domowych systemów w zarządzaniu i rozwijaniu ich działalności”.