LG THERMA V R32 Monobloc - STAR of the month
Wiadomości 30 wrz
DAIKIN
Usługa zdalnego monitorowania Daikin Residential Cloud Service pomaga instalatorom zachować kontrolę

fot. Daikin

Daikin zwiększył wsparcie online dla instalatorów systemów domowych, rozszerzając usługę Daikin Cloud Service (DCS) Residential o pompy ciepła powietrze-powietrze i jednostki typu split. Usługa Daikin Cloud Service Residential wyposaża instalatorów w narzędzia do zdalnego monitorowania i sterowania ustawieniami jednostek klienta w zakresie szeregu parametrów, umożliwiając jednocześnie szybkie diagnozowanie i rozwiązywanie problemów serwisowych.

DCS Residential - usługa przeznaczona dla instalatorów, zapewniająca doskonałą obsługę klienta

Zapewnianie instalatorom najlepszych innowacji, narzędzi i usług zawsze było kluczowym elementem misji firmy Daikin. Pionierskie, zaawansowane możliwości zdalnego dostępu oferowane przez Daikin Cloud Service Residential pozwalają instalatorom i inżynierom pracować z dowolnego miejsca. Są w stanie pozostać w kontakcie, monitorując, dostrajając i kontrolując zainstalowane systemy przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, aby niezawodnie zapewnić komfort w domu i zoptymalizowane zużycie energii. Dostęp online promuje proaktywną analizę usterek i skraca czas interwencji, zapewniając szybszą i bardziej efektywną obsługę.

Nowe funkcje i możliwości

DCS Residential, wiodąca usługa zdalnego dostępu, została zaprojektowana w celu zwiększenia skuteczności obsługi domowej, przy jednoczesnym zaspokojeniu kluczowych potrzeb serwisowych instalatorów. Zaawansowana funkcjonalność zapewnia wsparcie na trzy sposoby:

  • Ustawienia użytkownika - Możliwość dostępu do elementów sterujących użytkownika pozwala instalatorom na skuteczne zdalne monitorowanie i dostosowywanie ustawień w przypadku wystąpienia problemów wynikających z błędów w ustawieniach, ograniczając potrzebę wizyt domowych.
  • Ustawienia obiektowe - Kontrola szerokiej gamy ustawień obiektowych pozwala również instalatorom na dopracowanie bardziej zaawansowanych ustawień. Obejmują one na przykład dostosowanie dla kominków, obsługę technologii „inteligentnego oka” Daikin i ukierunkowaną korektę temperatury w pomieszczeniu.
  • Rejestracja i analiza danych - Dzięki 36 punktom danych D-checker oraz możliwości przeglądania do dwóch miesięcy historii danych, instalatorzy mogą stale monitorować krytyczne informacje dotyczące jednostek mieszkalnych. Nowa funkcja wizualizacji z nowym wyświetlaczem graficznym i dostępnością kodów błędów pomaga uprościć analizę trendów i umożliwia szybszą identyfikację problemów.

Wyraźne korzyści

DCS Residential oferuje korzyści zarówno dla instalatorów, jak i ich klientów:

  • Proste problemy bez wad produktu lub części, które stanowią ponad połowę zgłoszeń od klientów, można szybko rozwiązać, dostosowując zdalnie online ustawienia użytkownika i obiektu.
  • W przypadku bardziej złożonych scenariuszy wymagających wizyty domowej, zdalne monitorowanie umożliwia wcześniejsze zaplanowanie i zamówienie części. Efektem tego jest szybsza obsługa i najczęściej wyeliminowanie konieczności ponownych wizyt.
  • Dzięki ograniczeniu podróży, zdalne monitorowanie uwalnia instalatorów i zwiększa dostępną wydajność instalacji. Stwarza to więcej możliwości identyfikacji i pomocy nowym klientom.
  • Klienci cenią sobie szybką reakcję serwisową i wsparcie ekspertów oferowane przez DCS Residential. Pomaga to na wiele sposobów: promować lojalność klientów, budować silną reputację i tworzyć nowe możliwości zamówień poprzez rekomendacje.

Przegląd zalet usługi Daikin Cloud Service Residential

Hiroshi Nishihara, dyrektor generalny ds. usług i rozwiązań Daikin Europe

„Usługa Daikin Cloud Service Residential została dobrze przyjęta przez instalatorów i ich klientów. Jest to istotna część wsparcia produktowego, które zapewniamy i oferuje kluczowy wyróżnik na rynku. Jesteśmy podekscytowani, że możemy rozszerzyć naszą ofertę zdalnego monitorowania, aby pomóc instalatorom domowych systemów w zarządzaniu i rozwijaniu ich działalności”.