Purmo zdobywcą nagrody Konsumencki Lider Jakości 2024
fot. Purmo
Marka Purmo znalazła się wśród laureatów w ogólnopolskim badaniu konsumenckim zdobywając Konsumencki Lider Jakości 2024 w kategorii „Grzejniki”. Badanie zostało przeprowadzone wśród ponad 15 000 osób. Uczestnicy oraz laureaci w trakcie trwania programu prezentowani byli na łamach Dziennika Gazety Prawnej w Strefie Gospodarki.
Konsumencki Lider Jakości 2024 to już XIII edycja ogólnopolskiego programu, którego głównym celem jest wyłonienie przez konsumentów najlepiej ocenianych marek oraz firm dostępnych i funkcjonujących na polskim rynku. W tym roku w badaniu wzięło udział ponad 15 000 konsumentów i wykorzystano ideę mieszanych (badania: eksperckie, pilotażowe, face-to-face, online). Podczas badań analizowano zarówno dane ilościowe, jak i jakościowe oraz treści wypowiedzi z pytań otwartych. W rezultacie badań opublikowano raport przedstawiający ranking produktów i usług uznawanych za najlepsze jakościowo.
Marka Purmo została uznana za Lidera Jakości i zdobyła Konsumencki Lider Jakości 2024. Z wypowiedzi respondentów wynika, że zwracają oni szczególną uwagę na efektywność i jakość produktów, szeroki wybór produktów w ofercie, tradycję i doświadczenie firmy oraz design i cenę. W badaniu aż 22,8% badanych wskazało markę Purmo za najlepszą jakościowo w kategorii „Grzejniki”.
Jesteśmy dumni, że marka Purmo po raz kolejny została numerem jeden w opinii klientów. Bardzo dziękujemy za to wyróżnienie. Dla nas to szczególnie cenna opinia, która utwierdza nas w konsekwentnym dążeniu do spełniania obietnicy dla wszystkich klientów, naszego motta: Comfort delivered. Dążymy do tego nie tylko przez doskonalenie naszych zdolności operacyjnych, wdrażanie innowacyjnych produktów, ale również poprzez wsparcie profesjonalistów i dostarczenie klientom końcowym pełnego zakresu najwyższej jakości zrównoważonych produktów z dbałością o nasze środowisko naturalne - mówi Janusz Skibniewski, szef marketingu Purmo w Polsce.
Niezmiernie nam miło, że zostaliśmy po raz kolejny docenieni przez konsumentów. Pozycja lidera zobowiązuje nas niezmiennie do zapewniania najwyższych standardów jakości, wprowadzania innowacyjnych produktów i rozwoju technologicznego. W imieniu całego zespołu Purmo serdecznie dziękujemy wszystkim klientom za kolejny rok z rzędu wystawienia wysokich not naszej marce. To dla nas najcenniejszy Laur – podsumowuje Paweł Kulikowski, Dyrektor Sprzedaży marki Purmo w Polsce.