Ogólnopolska konferencja GREE - Customer Experience Day
Customer Experience Day to hasło ogólnopolskiej konferencji marki Gree, która odbyła się początkiem grudnia 2022 w XIX wiecznym kompleksie pałacowym w Łochowie.
Tym razem dwudniowe wydarzenie, zaprojektowane przez Free Polska – wyłącznego przedstawiciela marki Gree w Polsce - było czymś więcej, niż spotkaniem z kontentem na scenie. Specjalnie dla licznie przybyłych członków Sieci Sprzedaży firma stworzyła unikalne doświadczenie, które stanowiło impuls do dialogu o przyszłości, potencjale branży i perspektywach. Nie obyło się bez premier, ale tego Gree jeszcze nie zdradza.
Jednym z kluczowych momentów bez wątpienia były sesje, prowadzone przez Wojciecha Herrę, który - mówiąc o sprzedaży opartej na wartości - wniósł do eventu niesamowity ładunek merytoryczny i potężną dawkę dobrej energii.
O doświadczanie przyjemności uczestników zadbał sam Karol Okrasa. Testując warsztat gwiazdy, goście mieli okazję opanować kilka niezwykłych kulinarnych patentów.
Jestem przekonana, że w tej wyjątkowej scenerii inspirujących rozmów, ale też magicznego otoczenia nasza elitarna grupa Partnerów zyskała nowe doświadczenia, które – jak sądzę – staną się podstawą odważnej zmiany – tajemniczo komentuje Elżbieta Krawczyk – Grzyb, Prezes Free Polska.