Nowy system serwisowy VENTIA – w czym możemy Ci pomóc?
fot. Ventia
Z dniem 15 lipca firma VENTIA uruchomiła nowy, autorski system serwisowy VENTIA SERWIS. Nowy system w sposób znaczący zwiększa komfort klientów i przyczynia się do jeszcze większego usprawnienia procesów obsługi zgłoszeń serwisowych.
Silny nacisk został także położony na promocję usługi „Zdalnego wsparcia” VENTIA. Jak wynika ze statystyk 90% wszystkich zgłoszeń serwisowych central wentylacyjnych nie jest związanych z usterkami fabrycznymi i można je rozwiązać zdalnie (dzięki standardowemu w centralach Komfovent, opartych o automatykę C5 i C6, modułowi web server). W ten sposób możemy również pomóc klientowi uruchomić urządzenie i je skonfigurować. W przypadku konieczności wysłania serwisu mamy już wstępnie rozpoznaną sytuację - co również wpływa na czas usługi i zadowolenie klienta. „Zdalne wsparcie” dla urządzeń Komfovent jest bezpłatne niezależnie czy centrala jest na gwarancji czy już po niej.
„Celem jaki nam przyświecał przy budowie autorskiego systemu serwisowego VENTIA było maksymalne odciążenie i wsparcie klientów. Rozumiemy, jak stresujący jest to moment dla klienta, dlatego chcemy aby proces zgłoszenia serwisowego i jego realizacji był maksymalnie szybki, przejrzysty i przyjazny. Nowy system zapewni jeszcze lepszą komunikację na linii VENTIA – klient. Na każdym etapie zgłoszenia klient będzie mógł podejrzeć swoje zlecenie i sprawdzić jego aktualny status. Dodatkowo system będzie automatycznie wysyłał informacje do zgłaszającego. Koordynator serwisu będzie mógł komunikować się z klientem przez system w czasie rzeczywistym. Jako firma stawiamy na budowanie pozytywnych długofalowych relacji z klientami dlatego zależy nam aby obsługa posprzedażowa była na najwyższym możliwym poziomie”. Tomasz Osuchowski, Kierownik Marketingu VENTIA
Autorem założeń systemu i osobą odpowiedzialną za jego wdrożenia jest Adrian Zagulski koordynator Serwisu w VENTIA.