Kampania Midea i Manchester City
fot. Midea
8 stycznia 2020 r. Manchester City ogłosiło nowe globalne partnerstwo ze światowym liderem w produkcji urządzeń AGD i systemów klimatyzacji Midea.
„Wchodząc w drugą połowę sezonu jesteśmy zachwyceni współpracą z tak wiodącą marką jaką jest Midea, która zrobiła na nas wrażenie tym jak działa i jakie ma ambicje. Współpraca z organizacjami, które podzielają podobną filozofię i podejście do innowacji jest dla nas ważna. Cieszymy się na to partnerstwo.” – skomentował Omar Berrada, dyrektor operacyjny Manchester City, witając Midea w rodzinie City.
Midea będzie obecna na stadionie Etihad w kluczowych dniach meczów w nadchodzących miesiącach dzięki zintegrowanemu brandingowi i aktywacjom. Gigant branży AGD i HVAC planuje również opracowanie innowacyjnej kampanii cyfrowej do końca sezonu 2019/2020.
„Midea jest prawdopodobnie jedną z największych firm, o której wielu konsumentów na całym świecie zapewne dopiero teraz usłyszy. Z pomocą Manchester City staramy się zrobić wielki skok naprzód. - skomentował Brando Brandstaeter, Head of Brand & Communication w Midea IMB. - Midea jest ogromną firmą. Oferujemy najbardziej wszechstronny asortyment w branży AGD na świecie. Przez ostatnie 2 lata szukaliśmy odpowiedniego partnera i cieszymy się, że mogliśmy idealnie dopasować się do Manchester City, organizacji, która podziela naszą filozofię wykraczania ponad oczekiwania swoich fanów. W Midea wierzymy w dostarczanie najbardziej przyjaznych rozwiązań, poprzez podejście zorientowane na potrzeby konsumenta i rozwiązywanie ich problemów. Natomiast City oferuje swoim fanom coś więcej ponad 90 minut piłkarskich atrakcji na boisku. Łączą nas te same wartości nie tylko jeśli chodzi o wygrywanie, ale by ta wygrana niosła jakiś sens. Jesteśmy przekonani, że synergia między tymi dwiema markami przeniesie nas na zupełnie nowy poziom.”