“Just how you like it” – kolejna edycja kampanii Daikin
fot. Daikin
Daikin od wielu lat prowadzi działania promocyjne, sponsoringowe i reklamowe, które mają na celu wzrost świadomości marki. Dzięki regularnie prowadzonym badaniom mamy pełną świadomość konieczności działań poszerzających znajomość marki Daikin i wpływu jaki ma ona na jej zwiększenie. W tym roku kontynuujemy kampanię reklamową "Just how you like it" we wszystkich najważniejszych mediach.
Marka Daikin od lat jest bardzo dobrze rozpoznawalna w gronie specjalistów, zajmujących się montażem urządzeń, którzy doceniają bardzo wysoką jakość produktów, zawansowaną sprawdzoną technologię oraz współpracę na linii producent-dystrybutor. Systematycznie dążymy jednak do budowania świadomości marki, także wśród tradycyjnych konsumentów. Mamy pełną świadomość, że w obecnych czasach należy budować rozpoznawalność w znacznie szerszym gronie potencjalnych odbiorców.
Jako Japoński producent ze 100 letnią tradycją, specjalizujący się w zakresie urządzeń HVAC-R (Heating, Ventilation, Airconditioning, Refrigeration), jesteśmy dumni, że specjalizujemy się w określonym zakresie. Taka koncentracja powoduje, że jesteśmy rzetelnym, wiarygodnym producentem z ogromnym doświadczeniem rynkowym, który dzięki skupianiu działań na określonym segmencie produktów jest w stanie elastycznie reagować na zmieniające sie zapotrzebowania na rynku, jednocześnie dbając o wysoką jakość urzadzeń. Wyspecjalizowane firmy, będące pionierami i liderami rynku w swoich kategoriach, muszą równiez pracować nad budowaniem wizerunku.
Dlatego, podobnie jak w latach poprzednich, w roku 2024 będziemy prowadzili bardzo szeroką kampanię reklamową pod hasłem Just how you like it. W najbliższych miesiącach będziemy obecni w pełnym spektrum
Począwszy od reklam telewizyjnych we wszystkich najważniejszych stacjach takich jak TVN, Polsat, TVP, poprzez całoroczną kampanię w głównych i lokalnych stacjach radiowych jak Radio RMF oraz EuroZet, do szerokiej kampanii internetowej wśród najważniejszych wydawców jak Onet, Interia i WP.
Celem tegorocznej edycji jest podkreślenie roli instalatora, jako jednego z kluczowych ogniw w zakupie pomp ciepła. To partnerzy Daikin gwarnatują serwis urządzeń, a takż prawidłowo przeprowadzony montaż.
W ramach działań wizerunkowych nie można zapomnieć o sponsoringu, dzięki któremu znajomość naszej marki i produktów stale rośnie. Już od dwóch lat możemy poszczycić się tytułem „Partnera Polskiego Związku Narciarskiego”. Wspieramy topowych skoczków narciarskich: Aleksandra Zniszczoła oraz Pawła Wąska.
Sponsoring Daikin to nie tylko sporty zimowe. Od lat kontynuujemy współpracę z siatkarkami Anną Krzak i Barbarą Kołtun, reprezentantkami Polskiej Kadry Narodowej Niesłyszących.