Klimatyzatory dla architektów wnętrz 2024
Wiadomości 1 paź 2019
Ventia
Dołącz do zespołu jednego z liderów branży HVAC w Polsce. VENTIA rozwija struktury terenowe i szuka pracowników.

W związku z dynamicznym rozwojem, firma VENTIA - wyłączny dystrybutor marek: KOMFOVENT (centrale wentylacyjne), AlpicAir (klimatyzatory RAC, CAC, systemy VRF), HAVACO (materiały montażowe, systemy wentylacji) oraz DANTHERM (osuszacze i centrale basenowe) w Polsce – poszukuje kandydatów na stanowiska:

KIEROWNIK REGIONU PODKARPACIE (miejsce pracy Rzeszów - home office)

KIEROWNIK REGIONU LUBELSKIE (miejsce pracy Lublin – home office)

  • Jeżeli zależy Ci na stabilnej i satysfakcjonującej pracy, w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Jeżeli cenisz sobie pracę z urządzeniami HVAC o wysokiej jakości, konkurencyjnymi i o europejskim standardzie
  • Jeżeli chciałbyś, aby Twoje wynagrodzenie rozwijało się wraz Twoim zaangażowaniem i doświadczeniem
  • Jeżeli atmosfera pracy, zespół przyjaznych osób oraz wysoka kultura organizacji stanowią dla Ciebie ważny czynnik - poniższe ogłoszenie jest adresowane właśnie do Ciebie.

 Opis stanowiska

  • Odpowiedzialność za rozwój sprzedaży central wentylacyjnych KOMFOVENT, jak również pozostałych marek i produktów firmy VENTIA w zakresie podległego regionu
  • Współpraca i wsparcie techniczne firm instalacyjnych, lokalnych dystrybutorów, projektantów oraz biur projektowych HVAC,
  • Doradztwo techniczne, przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji handlowych,
  • Budowanie trwałych relacji z kontrahentami,
  • Monitorowanie działań konkurencji oraz koordynowanie procesów inwestycyjnych w zakresie produktów HVAC na podległym regionie.

 Wymagania

  • Doświadczenie w branży HVAC oraz znajomość lokalnego rynku biur projektowych oraz instalacyjnych,
  • Wykształcenie techniczne, preferowane specjalizacje: inżynieria sanitarna, wentylacja, klimatyzacja, ogrzewnictwo,
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu min. komunikatywnym,
  • Czynne prawo jazdy kat. B,
  • Bardzo dobra znajomość programu MS Office, doświadczenie w pracy z systemem CRM będzie dodatkowym atutem,
  • Zorientowanie na rozwój biznesu, wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, łatwość nawiązywania kontaktów,
  • Samodyscyplina, rzetelność oraz sumienność w wykonywaniu powierzonych obowiązków.

 Oferujemy

  • Stabilną pracę w organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie stałe oraz nieograniczoną limitami dodatkową prowizję uzależnioną od osiąganych rezultatów,
  • Niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy),
  • Dobrą atmosferę oraz warunki pracy,
  • Niezbędne szkolenia wprowadzające oraz produktowe,
  • Prywatny pakiet medyczny Medicover oraz kartę Benefit MultiSport.