Dołącz do zespołu jednego z liderów branży HVAC w Polsce. VENTIA rozwija struktury terenowe i szuka pracowników.
W związku z dynamicznym rozwojem, firma VENTIA - wyłączny dystrybutor marek: KOMFOVENT (centrale wentylacyjne), AlpicAir (klimatyzatory RAC, CAC, systemy VRF), HAVACO (materiały montażowe, systemy wentylacji) oraz DANTHERM (osuszacze i centrale basenowe) w Polsce – poszukuje kandydatów na stanowiska:
KIEROWNIK REGIONU PODKARPACIE (miejsce pracy Rzeszów - home office)
KIEROWNIK REGIONU LUBELSKIE (miejsce pracy Lublin – home office)
- Jeżeli zależy Ci na stabilnej i satysfakcjonującej pracy, w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Jeżeli cenisz sobie pracę z urządzeniami HVAC o wysokiej jakości, konkurencyjnymi i o europejskim standardzie
- Jeżeli chciałbyś, aby Twoje wynagrodzenie rozwijało się wraz Twoim zaangażowaniem i doświadczeniem
- Jeżeli atmosfera pracy, zespół przyjaznych osób oraz wysoka kultura organizacji stanowią dla Ciebie ważny czynnik - poniższe ogłoszenie jest adresowane właśnie do Ciebie.
Opis stanowiska
- Odpowiedzialność za rozwój sprzedaży central wentylacyjnych KOMFOVENT, jak również pozostałych marek i produktów firmy VENTIA w zakresie podległego regionu
- woj. Podkarpackie: https://www.ventia.pl/kontakt/biuro-techniczno-handlowe-rzeszow
- woj. Lubelskie: https://www.ventia.pl/kontakt/biuro-techniczno-handlowe-lublin
- Współpraca i wsparcie techniczne firm instalacyjnych, lokalnych dystrybutorów, projektantów oraz biur projektowych HVAC,
- Doradztwo techniczne, przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji handlowych,
- Budowanie trwałych relacji z kontrahentami,
- Monitorowanie działań konkurencji oraz koordynowanie procesów inwestycyjnych w zakresie produktów HVAC na podległym regionie.
Wymagania
- Doświadczenie w branży HVAC oraz znajomość lokalnego rynku biur projektowych oraz instalacyjnych,
- Wykształcenie techniczne, preferowane specjalizacje: inżynieria sanitarna, wentylacja, klimatyzacja, ogrzewnictwo,
- Znajomość języka angielskiego w stopniu min. komunikatywnym,
- Czynne prawo jazdy kat. B,
- Bardzo dobra znajomość programu MS Office, doświadczenie w pracy z systemem CRM będzie dodatkowym atutem,
- Zorientowanie na rozwój biznesu, wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, łatwość nawiązywania kontaktów,
- Samodyscyplina, rzetelność oraz sumienność w wykonywaniu powierzonych obowiązków.
Oferujemy
- Stabilną pracę w organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku,
- Atrakcyjne wynagrodzenie stałe oraz nieograniczoną limitami dodatkową prowizję uzależnioną od osiąganych rezultatów,
- Niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy),
- Dobrą atmosferę oraz warunki pracy,
- Niezbędne szkolenia wprowadzające oraz produktowe,
- Prywatny pakiet medyczny Medicover oraz kartę Benefit MultiSport.