Wiadomości 26 cze
Ventia
Czy obsługa posprzedażowa firmy jest ważna dla klienta?

fot. Ventia

My uważamy, że jest najważniejsza. To, że jako inwestor zdecydowałeś się na nasz produkt, a jako instalator go poleciłeś i zamontowałeś to dopiero pierwszy krok. Teraz pora abyś zawsze, kiedy zajdzie taka potrzeba, mógł na nas liczyć i czuć pełną opiekę z naszej strony. Dlatego – dla Waszego jeszcze większego komfortu, oszczędności czasu i poczucia, że jesteśmy z Wami – oddajemy w Wasze ręce pierwszy w Polsce, tak rozbudowany System Obsługi Posprzedażowej – VENTIA I Wsparcie. Zobacz poniżej co to znaczy w praktyce.

Co to jest VENTIA I Wsparcie?

  • Innowacyjny system obsługi inwestora i instalatora – 100% on-line
  • Nowy wymiar komunikacji z inwestorem i instalatorem – szybko, komfortowo, skutecznie
  • Pełna informacja na każdym etapie użytkowania rekuperatora – od montażu do okresu pogwarancyjnego
  • Dostęp na wielu platformach

Jakie produkty są objęte systemem VENTIA I Wsparcie?

Firma VENTIA to generalny dystrybutor w Polsce znanych i cenionych na całym świecie rekuperatorów i central wentylacyjnych KOMFOVENT serii DOMEKT, VERSO, KLASIK oraz w wersji ze zintegrowaną pompą ciepła – RHP. Markami jakie mamy na wyłączność są również HAVACO (szeroka oferta wentylatorów, nagrzewnic, kształtek, galanterii wentylacyjnej, tłumików oraz akcesoriów montażowych do wentylacji i klimatyzacji) oraz AlpicAir - klimatyzatory serii RAC, CAC, MUTLI oraz agregaty do central wentylacyjnych i systemy VRF.

Co zyskujesz dzięki VENTIA I Wsparcie?

Poprzez nasze produkty łączymy ze sobą instalatorów HVAC z inwestorami dla których liczy się najwyższa jakość, bezawaryjność oraz maksymalnie profesjonalna, komfortowa i szybka obsługa na każdym etapie inwestycji i użytkowania naszych urządzeń.

Instalator

  • Wszystkie zamontowane przez Ciebie rekuperatory i centrale wentylacyjne KOMFOVENT, klimatyzatory AlpicAir i urządzenia HAVACO w jednym miejscu
  • Pełna, przejrzyście pokazana historia zamontowanych przez Ciebie urządzeń dostępna od ręki.
  • Szybkie i wygodne zgłoszenie awarii urządzenia u Twojego klienta.
  • Dostęp z każdego urządzenia.

Inwestor

  • Wszystkie informacje o Twoim urządzeniu w jednym miejscu.
  • Przedłużenie gwarancji nawet do 36 miesięcy na rekuperatory DOMEKT.
  • Oferty specjalne i promocje na filtry powietrza do rekuperatorów.
  • Elektroniczna książka gwarancyjna z protokołami uruchomienia, przeglądu zerowego, małego przeglądu oraz dużego przeglądu.
  • Dostęp z każdego urządzenia.