Oferta archiwalna
Praca 13 lut 2018
Praca | Dospel| Kierownika handlowego  ds. sprzedaży central wentylacyjnych | Częstochowa

DOSPEL Sp. z o.o. to jeden z największych producentów urządzeń i systemów z zakresu wentylacji. Posiadamy ponad 30-letnie doświadczenie oraz wysoko wykwalifikowaną kadrę co gwarantuje najwyższą jakość oferowanych produktów i czyni z firmy DOSPEL solidnego i wiarygodnego partnera.

Kierownik handlowy ds. sprzedaży central wentylacyjnych

Miejsce wykonywania pracy: Częstochowa, ul. Główna 188

Osoba zatrudniona na stanowisku kierownika ds. sprzedaży central wentylacyjnych będzie odpowiedzialna za:

  • Rozwój sprzedaży na podległym regionie,
  • Aktywne pozyskanie nowych klientów,
  • Inicjowanie działań mających na celu zwiększenie sprzedaży,
  • Współpraca z projektantami, biurami projektowymi, inspektorami nadzoru, inwestorami, generalnymi wykonawcami oraz instalatorami,
  • Monitorowanie rynku nowych i wtórnych inwestycji HVAC,
  • Przygotowywanie ofert i prowadzenie korespondencji handlowej,
  • Realizacja założonego budżetu sprzedaży,
  • Przygotowanie oraz wdrażanie strategii rozwoju sprzedaży,
  • Monitoring rynku i konkurencji,
  • Nadzór nad pracą handlowców oraz działem obsługi klienta,
  • Ofertowanie doboru urządzeń na prowadzone inwestycje,
  • Terminowe wykonywanie powierzonych zadań.

Wymagania na stanowisko kierownik ds. sprzedaży central wentylacyjnych:

  • Mile widziane wykształcenie wyższe z zakresu wentylacji i klimatyzacji,
  • Minimum 3 lata doświadczenia w pracy na stanowisku związanym z handlem,
  • Mile widziane doświadczenie na stanowisku kierowniczym w dziale handlowym, w zarządzaniu ludźmi lub firmą,
  • Umiejętność doboru central wentylacyjnych,
  • Znajomość rynku wentylacyjnego,
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego lub rosyjskiego,
  • Bardzo dobrze rozwinięte umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne,
  • Bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność oraz dynamizm w działaniu,
  • Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów,
  • Czynne prawo jazdy kategorii B,
  • Gotowość do częstych wyjazdów służbowych,
  • Praktyczna znajomość obsługi komputera.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • szkolenia wdrożeniowe,
  • Niezbędne narzędzia pracy,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie, uzależnione od wyników sprzedaży,
  • Pracę w młodym, prężnie działającym zespole,
  • Możliwość wdrażania swoich projektów.